Ghost Rider skrev:BlauMes skrev:Ghost Rider skrev:Blir en del mil att åka så jag får hoppas det blir en nice träff då Fan vad schysst om du rullar upp! Vill verkligen se den här! jo blir nog så som det ser ut nu 49 mil upp och 49 mil ner
BlauMes skrev:Ghost Rider skrev:Blir en del mil att åka så jag får hoppas det blir en nice träff då Fan vad schysst om du rullar upp! Vill verkligen se den här!
Ghost Rider skrev:Blir en del mil att åka så jag får hoppas det blir en nice träff då
Ghost Rider skrev:Stevkoo skrev:Ghost Rider skrev:hehe jag har några mil längre hahah kanske kan samåka? ska kolla med folket här i trakterna om nån vill åka medtja varför inte man kan ju mötas upp i jönköping isåfall
Stevkoo skrev:Ghost Rider skrev:hehe jag har några mil längre hahah kanske kan samåka? ska kolla med folket här i trakterna om nån vill åka med
Ghost Rider skrev:hehe jag har några mil längre
Jockefors skrev:Ghost Rider skrev:Blir en del mil att åka så jag får hoppas det blir en nice träff då vore trevligt o få se din bil live
Stefan_N skrev:Jag dyker nog förbi och då lär man hunnit med de man skall göra med bilen och jag lär komma lågt
N0rdqvist skrev:Stefan_N skrev:Jag dyker nog förbi och då lär man hunnit med de man skall göra med bilen och jag lär komma lågt Klart man åker lågt!
Stefan_N skrev:N0rdqvist skrev:Stefan_N skrev:Jag dyker nog förbi och då lär man hunnit med de man skall göra med bilen och jag lär komma lågt Klart man åker lågt! Ja jag kommer nog sänka ner han så mycke de går utan att de tar i någonstans
N0rdqvist skrev:Stefan_N skrev:N0rdqvist skrev:Klart man åker lågt! Ja jag kommer nog sänka ner han så mycke de går utan att de tar i någonstans Låter bra
Stefan_N skrev:N0rdqvist skrev:Klart man åker lågt! Ja jag kommer nog sänka ner han så mycke de går utan att de tar i någonstans
N0rdqvist skrev:Klart man åker lågt!