söker en bra fm sändare där man kan plugga in ett usb minne. har sökt på nätet men hittar bara med usb som laddar andra enheter. är ute efter en som ger bra ljud då dom tidigare jag haft har vart helt värdelösa men massa störningar mm.
Något bra ljud kommer du inte få med fm-sändare för det går via radio signaler.men jag hade en från teknikmagasinet som var den bästa jag har testat,skulle gärna visa den men deras hemsida verkar ligga nere nu. kan skicka en länk lite senare.
Nu verkar sidan fungera,här är den jag hade och om du måste köra via fm-sändare kan jag rekommendera den http://www.teknikmagasinet.se/db.pl?kp= … &id=38 Såg nu att det blev sök sidan men den heter iZound FM-sändare FMT-350
sidan är knäpp med den länken. mena du den som jag länkade
Japp var den jag menade,Jag använde den i min gamla s60,sen skaffa jag spotify och nu använder jag en Kassettadapter istället,önska jag kunde länka från teknikmagasinet men deras sida är som sagt inte helt fungerande nu.
har köpt den nu och är väldigt nöjd bra ljud och inga störningar alls. tack för tipset.
Inga problem,bra att du blev nöjd
Fungerar den fortfarande bra?
funderar på att köpa den då min saab stereo inte längre tar emot cd skivor. Stereo bara låter när jag startar bilen. Men är det bara at lägga in mp3 filer på usbminnet och sen sköter den resten? Hur vet man att man har rds högtalare? har saab 95 01 det?
har köpt den nu och är väldigt nöjd bra ljud och inga störningar alls. tack för tipset.
funderar på att köpa den då min saab stereo inte längre tar emot cd skivor. Stereo bara låter när jag startar bilen. Men är det bara at lägga in mp3 filer på usbminnet och sen sköter den resten? Hur vet man att man har rds högtalare? har saab 95 01 det?
funkar skit bra, kanske inte världens bästa ljud men duger åt mig, har ett minne i på 4gb o det funkar bra, bara plugga in i sigutaget och ställa in radio kanalen.
funkar skit bra, kanske inte världens bästa ljud men duger åt mig, har ett minne i på 4gb o det funkar bra, bara plugga in i sigutaget och ställa in radio kanalen.
Om du jämför vanlig radio musik med musiken du får ut i usbminnet, vad är skillnaden?
RDS har inget att göra med högtalarna, det handlar om (om jag nu inte minns fel) att kunna få upp text som sänds på radionätet.