3476
Sök

Garaget.org Tröjor önskas

Saab raggare : )
887 Inlägg
11 september 2006
Trådstartare
chrizz skrev:
Det här med namn är svårt att fixa direkt vid beställning tror jag, men vad man kan göra i efterhand är att vända sig själv till ett tryckeri så fixar de t.ex. "www.garaget.org/chrizz" eller vad ni nu har för adress precis under garaget.org-loggan t.ex. Det kostar nog en 50-lapp eller så att göra det beroende lite på hos vem ni hamnar.

svårt o svårt.. tänk dig alla fotbollslag.. på lååg nivå som får sin egna nr.. och efternamn osv. LÄR inte va så dyrt.. ska efterforska lite...

Turbo.. Because Im worth it :)

Administratör
11 915 Inlägg
11 september 2006
zwich skrev:
chrizz skrev:
Det här med namn är svårt att fixa direkt vid beställning tror jag, men vad man kan göra i efterhand är att vända sig själv till ett tryckeri så fixar de t.ex. "www.garaget.org/chrizz" eller vad ni nu har för adress precis under garaget.org-loggan t.ex. Det kostar nog en 50-lapp eller så att göra det beroende lite på hos vem ni hamnar.

svårt o svårt.. tänk dig alla fotbollslag.. på lååg nivå som får sin egna nr.. och efternamn osv. LÄR inte va så dyrt.. ska efterforska lite...

Nej, naturligtvis inte, men då specialbeställer man åt hela laget direkt. Det svåra är att automatisera det hela på något sätt så inte jag får springa som en tok och specialbeställa tröjor åt var och en. Jag har varken tid eller lust smile

Att fixa webbshop med beställning, betalning, tillverkning, leverans är inga problem om tröjorna har samma tryck.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

887 Inlägg
11 september 2006
Trådstartare
ah försig.. jag tänker försig bara på en beställning.. men de e sant.. med webshop blir det svårt.
Men jag tänker trycka själv iaf ;D

Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
605 Inlägg
11 september 2006
Det kan ju vara värt att kolla upp iaf...namn tryck asså....ngnting för webbshoparna att fundera på kanske....

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!

132 Inlägg
11 september 2006
En Hood tröja med "Garaget" loggan i svanken och längs med hela utsidan av högerarmen / vänsterarmen hade vart riktigt snyggt..
Jag är intreserad om detta blir verklighet..

* SaaB = Se Andras Avundsjuka Blickar *

887 Inlägg
11 september 2006
Trådstartare
9000Turb0 skrev:
En Hood tröja med "Garaget" loggan i svanken och längs med hela utsidan av högerarmen / vänsterarmen hade vart riktigt snyggt..
Jag är intreserad om detta blir verklighet..

inget mer fram ? ..typ som mitt senaste förslag? (A) tongue

74 Inlägg
11 september 2006
är me intresserad. fina förslag än så länge, bara ös på med bilder ni som kan med programen..

Power is nothing whitout control

104 Inlägg
11 september 2006
finns många bra ideer ute nu tycker jag..hehe..lite svårt att avgöra vilken som man ska satsa på..alla har sin charm..men hur gör vi för att bestämma ett tryck sen då?så alla e överens?

tycker lite priser o så fås tas reda på oxå samtidigt...nån som har koll?smile
men e som sagt på om d blir en bra grej av detta.

887 Inlägg
11 september 2006
Trådstartare
CHAMELEON skrev:
finns många bra ideer ute nu tycker jag..hehe..lite svårt att avgöra vilken som man ska satsa på..alla har sin charm..men hur gör vi för att bestämma ett tryck sen då?så alla e överens?

Dom som vill ge ett förslag kan ju få ge 1st / var: Och sen får folk säga vilken dom vill ha ?smile för jag har ju lagt ut typ 4 st tongue

104 Inlägg
11 september 2006
zwich skrev:
CHAMELEON skrev:

Dom som vill ge ett förslag kan ju få ge 1st / var: Och sen får folk säga vilken dom vill ha ?smile för jag har ju lagt ut typ 4 st tongue

låter vettigt tycker jag=)ska kolla igenom förslagen igen o säga vilken jag tycker

104 Inlägg
11 september 2006
zwich skrev:
http://i41.photobucket.com/albums/e267/ … rslag3.jpg

Alltså: Bild 1; framsida... 2; baksidan smile

Som hoodtröja först o främst... hitta ingen bra bild att redigera på tongue

En blandning på hultmans ( tar tillbaka lite sad ) och HardcoreHunny ideér.. genom att det inte är någon bild = kosta mycke.. kan man trycka ivd. namn.. redan från där vi beställer dom ifrån ( antar jag )

denna gillade jag=)hoppas d finns möjlighet till användarnamn me=)

4 571 Inlägg
11 september 2006
Jag är på! skulle vilja ha en "hoodie" isf
Men jag tycker inte att det är någon bra ide att ha en bild på en specifik bil från gorg.

104 Inlägg
11 september 2006
håller me,därför jag nappade på zwich förslag,hoodtröja då förståss

887 Inlägg
11 september 2006
Trådstartare
Den här är iaf mitt förslag som jag gillar mest av mina.
chameleon såklart hood ;D

http://i41.photobucket.com/albums/e267/zwich/frslag4.jpg

104 Inlägg
11 september 2006
låter bra...den ser nice ut=)röstar jag på..fast texten garaget.org kunde varit aningen större fram=)

74 Inlägg
11 september 2006
exakt. större text fram så det lyser med namnet lite mer. sen en lite mer coolare bil tycker jag, tycker den ser för lätt ut på nått sätt.

Power is nothing whitout control

887 Inlägg
11 september 2006
Trådstartare
kruz_power skrev:
exakt. större text fram så det lyser med namnet lite mer. sen en lite mer coolare bil tycker jag, tycker den ser för lätt ut på nått sätt.

svårt o få tag en bild me fräck bil tongue tog min från Motorleds-skylten från Vägverket ^^

104 Inlägg
11 september 2006
sant..men nåt fräckare kanske man skulle kika efter..eller bara ha texten fast större fram asså

887 Inlägg
11 september 2006
Trådstartare
yey.. en text fram.. garaget.org.. sen en bak.. vart tog fantasin vägen ? tongue

vill ju ha nått så man känner igen den.  ( t ex zatzy har sina stora feta texter ibak)

men någon skillad ps-snubbe/snibba ( hihi ) kan ju göra en liten.. stylad version av den skylten.
finns på vv.se .. sök på " skyltar " .. sen tryck på typ.. skyltar.. svenska skyltar.. sen finns de en pdf.fil där med alla på
Senast redigerat av zwich (11 september 2006)

Jajjemen!
1 512 Inlägg
11 september 2006
zwich skrev:
yey.. en text fram.. garaget.org.. sen en bak.. vart tog fantasin vägen ? tongue

vill ju ha nått så man känner igen den.  ( t ex zatzy har sina stora feta texter ibak)

men någon skillad ps-snubbe/snibba ( hihi ) kan ju göra en liten.. stylad version av den skylten.
finns på vv.se .. sök på " skyltar " .. sen tryck på typ.. skyltar.. svenska skyltar.. sen finns de en pdf.fil där med alla på

http://www.geting.se/image.php/5217-isdjgf.jpg

sådär typ? smile

Är den inte låg vill ja inte ha den.
Cutting springs isn´t just for fun, its an addiction.

Sök