3111
Sök

Byta bil max 250000:-

381 Inlägg
10 september 2006
Trådstartare
Tänkte jag skulle byta bil!
Kan tänka mig att lägga max 250000:- gärna mindre. Vill ha en rolig bil. Gärna nyare än det jag har. Vill gärna ha turbo men inget krav. Gärna över 200hk.
Nån som har lite tips och ideér?

dARKiE
5 031 Inlägg
10 september 2006
Tjena eyelighter!

Om jag varit du hade jag lätt köpt nån av dessa 3 bilar. (även om dem inte är nyare än den du har nu) 

1. Mitsubushi Evo 6 TME -00

2. Bmw M3 e30

3. Nissan Skyline Turbo.

ses!

/skog

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

381 Inlägg
10 september 2006
Trådstartare
Tjena! Ja evo tme är jag sugen på har kollat endel på dom! Får kolla dom andra oxå som du skrev!
Japps Vi ses till helgen antagligen!

Fjant
187 Inlägg
10 september 2006
Nån japps är väl ett bra alternativ.

Köp en skyline/rx-7/Supra/ för 150-160 och trimma för 100 000 till wink

Du hittar Mazda Rx-8 från 200 000 kr.

Opel Speedster från 160 000 kr (Körde ifrån både rx-7, supra och skyline igår faktiskt)

Hade nog köpt en speedster Turbo i tyskland om jag haft den budgeten.

Alzheimers - New Friends Everyday!

Fartglad
336 Inlägg
10 september 2006
Mmm Speedster Turbo är klockrent!

Power without Quattro is useless!

dARKiE
5 031 Inlägg
10 september 2006
EyeLighter skrev:
Tjena! Ja evo tme är jag sugen på har kollat endel på dom! Får kolla dom andra oxå som du skrev!

Ja, tycker du ska kolla på dem igen , min drömbil! hade varit häftigt om du skaffat en sådan ju! dem flesta är ju vänsterstyrda med smile
Senast redigerat av Darkie (10 september 2006)

381 Inlägg
10 september 2006
Trådstartare
jo jappsare har ja varit inne på hade planer på en supra innan men om de går i sönder så kostar det å de e mkt! Men ja jappsare e kanske de enda! Har provkört både supra å skyline men ej rx-7.
Ja opel speedster dom e fina dom! Men Vill gärna ha en nyare bil med bra krut i samt lyx så man kan bara ligga å glida och även dra ett race då och då!

2 652 Inlägg
10 september 2006
audi rs4 bmw m3 \m5
supra\skyline \rx7
även kompressor matade Usa bilar lär vara kul .

381 Inlägg
10 september 2006
Trådstartare
Darkie skrev:
EyeLighter skrev:

Ja, tycker du ska kolla på dem igen , min drömbil hade varit häftigt om du skaffat en sådan ju! dem flesta är ju vänsterstyrda med smile

Jo dom är fina Rullade en sådan i Hästveda för nått år sedan! Och Evo dom går juh som fan me. Går juh lätt att trimma dom lite til om man vill de

381 Inlägg
10 september 2006
Trådstartare
precision skrev:
audi rs4 bmw m3 \m5
supra\skyline \rx7
även kompressor matade Usa bilar lär vara kul .

Jo rs4 e jag grymt sugen på men dom har juh gått en 16-17000 mil å då ligger dom runt 200-250000:- å det är lite långt tycker jag. Vet iof inte när problem börjar komma på dom bilarna. eller vad där finns för vanliga fel!

dARKiE
5 031 Inlägg
10 september 2006
EyeLighter skrev:
Darkie skrev:
EyeLighter skrev:

Ja, tycker du ska kolla på dem igen , min drömbil hade varit häftigt om du skaffat en sådan ju! dem flesta är ju vänsterstyrda med smile

Jo dom är fina Rullade en sådan i Hästveda för nått år sedan! Och Evo dom går juh som fan me. Går juh lätt att trimma dom lite til om man vill de

Precis, ganska lyxiga inuti också om jag inte minns fel smile

381 Inlägg
10 september 2006
Trådstartare
Darkie skrev:
EyeLighter skrev:
Darkie skrev:

Precis, ganska lyxiga inuti också om jag inte minns fel smile

Jo dom e juh inte helt fel.

538 Inlägg
10 september 2006
åk ner till tyskland o köp en rs4. kan lova att du inte kommer o bli missnöjd. evo och bmw m3 e46 e oxå grymmt fina o roliga bilar!
lycka till. skirv gärna o berätta vad det blir för bil som du köper!alltid kul o veta! big_smile

Fritids-designer
293 Inlägg
10 september 2006
EyeLighter skrev:
Tänkte jag skulle byta bil!
Kan tänka mig att lägga max 250000:- gärna mindre. Vill ha en rolig bil. Gärna nyare än det jag har. Vill gärna ha turbo men inget krav. Gärna över 200hk.
Nån som har lite tips och ideér?

Jag tycker du ska köpa en dodge charger 68 - 69 -70. De är klart häftigare iaf!
Hade ja haft dom pengarna hade jag köpt en charger utan att tveka wink

"We can't sit on our arses and say the world owes us a living because we've paid our dues. Me; I think if I fluff a note I'm robbing the kids. You're gonna pour it all on until you drop, so even if they hate you they can still say 'At least they tried'."

381 Inlägg
10 september 2006
Trådstartare
Albertoo skrev:
åk ner till tyskland o köp en rs4. kan lova att du inte kommer o bli missnöjd. evo och bmw m3 e46 e oxå grymmt fina o roliga bilar!
lycka till. skirv gärna o berätta vad det blir för bil som du köper!alltid kul o veta! big_smile

Vad kan en Rs4 kosta nere i Tyskland?

Fartygsingenjör
550 Inlägg
11 september 2006
bmw e46, s60R tex wink

MKIV TT JapSpec
I support the US Marine Corps, Semper Fidelis

538 Inlägg
11 september 2006
EyeLighter skrev:
Albertoo skrev:

Vad kan en Rs4 kosta nere i Tyskland?

för 25 000 euro får den e riktigt fin, även m3 e46 ligger  där i pris! gå in på www.mobile.de

1 Inlägg
11 september 2006
Vad sägs om subaru legacy 3.0R specB, 245hk/297nm....?

236 Inlägg
11 september 2006
Nu e denna bilen gammal i sammanhanget, men den e ju dock inte sämmre för de: Lotus Omega!
Nått som garanterat sticker ut samtidigt som den ändå kan vara diskret! smile

38 Inlägg
19 september 2006
Jag kan rekomendera Opel Speedster Turbo, men inte om du ska ha den till vardagsglid.
det är en racingbil i grunden och saknar komfort, bara att kliva i och ur är ett moment som kräver träning.
över 120km/h så hör man knappt stereon, och det är riktigt trångt i cupen om man har en passagerare med.
är det lite kallare ute (under ca10c) så knakar plaskarossen så man tror att den ska braka ihop. Servostyrning, fönsterhissar och AC mm finns inte, men värmesystem, airbag och ABS finns.
Fördelarna då ?: provkör så förstår du smile en annan fördel är att så extrema bilar knappt sjunker i värde, de brukar snarare öka.

Sök