Hej jag har länge tyckt det har varit dåligt med bilträffar i örebro området. så nu tänkte jag dra mitt strå till stacken och hålla en bilträff. Den kommer va belagd i marieberg på mediamarkt parkeringen den 30/3-12 med start kl 20.00. Hoppas att så många som möjligt vill och kan komma.
Kul att det räckte med sätta ett datum för att det ska dyka upp folk.
tycker det blev rätt bra uppslutning mot slutet av kvällen.
Hoppas folk inte grisa ner allt förmycket. Pratade en stund med en väktare på plats som va lite orolig över hur det skulle se ut imorron.
aa det blev ju riktigt lyckat ja och tråden gjordes ju på måndagen och träffen va på fredagen så det måste man verkligen kalla lyckat.
_Skyline_ skrev:
Mycket trevligt igår smile Hoppas på fler träffar i vår/sommar, med ännu mer folk!
ja det kommer det garanterat bli och det vi kanske även spinner vidare på de den här gången va ju igentligen bara för att se om det gick och tycker personligen att det blev lyckat.
Kul att det räckte med sätta ett datum för att det ska dyka upp folk.
tycker det blev rätt bra uppslutning mot slutet av kvällen.
Hoppas folk inte grisa ner allt förmycket. Pratade en stund med en väktare på plats som va lite orolig över hur det skulle se ut imorron.
aa det blev ju riktigt lyckat ja och tråden gjordes ju på måndagen och träffen va på fredagen så det måste man verkligen kalla lyckat.
_Skyline_ skrev:
Mycket trevligt igår smile Hoppas på fler träffar i vår/sommar, med ännu mer folk!
ja det kommer det garanterat bli och det vi kanske även spinner vidare på de den här gången va ju igentligen bara för att se om det gick och tycker personligen att det blev lyckat.
Ja det vart rikitigt bra tycker jag Nästa gång får jag försöka ta egen bil istället för att sitta bredvid o vara onykter