I år var jag inte med men det är alltid samma sak med en del av folk som inte fatta att det är en entusiast bilträff, man vill se nyheter och vad man kan göra med bilar, skaffa sig idéer efter det man ser eller hur, rätta till mig om jag har fel.
Många är redan fylla innan de kommer in, de putta på folk och skriker utan visa respekt för andra och skita ner hur som helst, dess ska inte komma in tycker jag, mer kontroll på plats med hjälp av polisen eller Securitas vakter och böter.
Envisa idioter måste lära sig att det ska vara en träff för alla även för familjer med små barn.
Dom som inte visa respekt ska ut!
Att de stänger alla parkeringar runt Elmia tycker jag att det är bra, man behöver inte idioter som fördärva och lämna skit efter sig när de lämna platser, det kan dom göra hemma i stan på sina p platser om det våga.
De värsta är dom unga som tror att de ha blivit vuxna när dess fortfarande har dansmjölk bakom öronen eller dom nya körkorttagare som tror att de kan köra och är nästa bered att riskerar livet med att göra dumheter på väg, om de vill döda sig själv eller blir invalid livet ut är det helt ok för min del även om det är inte kul men det ska ge f-n att dra in med sig oskyldiga trafikanter.
Finns säkert en del som känner sig ingen här på Garaget i det jag säger och säkert inte våga uttala sig.
Nästa gång, stanna hemma med nappflaska i munnen så ni kan lämna vuxna njuta av sin helg!
Jag inte vill starta ett krig här på Garaget men det är skönt att säga vad man tycker.
Mvh.