Rätt kul att vi är några st som håller på att rädda caddy mk1. Vi får väl träffas på BR 2014-2015
Tycker jag absolut. Tänkte åka dit förra året. Men bilen blev inte klar pga av att jag fick ligga iväg i 18 veckor o jobba så det blev inte mycket garagetid. Men i år då jävlar måste den vara klar. Blir första gången för mig jag besöker den träffen i så fall. Har tom köpt en liten husvagn man kan dra efter caddyn
Så ja nu är all rostlagning och svetsning klar på bilen. Skulle bara hitta några fina dörrar. Någon som har?? Sen är det till att byta bromsarna och göra den klar för lack. Någon som kan fixa mig en ebay länk till bromsar till caddyn??? Jag blir inte klok på att =/
Fick tag på en uppsättning billiga fälgar till caddyn. Ska renoveras upp lite. Någon som vet var man kan köpa nya klistermärken till centrumkåperna? Är bara två som är kvar resten har lossnat
Det blir nog jävligt fint det. Jag kör med skrotdäck för tillfället 175/50 fram å 195/50 bak tror jag. dina e 16 tummare?
Ne mina är 15 tum. Sitter 195-45 på nu
ok ja då har vi väll ungefär likadana fälgar? mina är 6 tum breda. jag skulle satsat på 165/45R15 till dom fälgarna. Hade sånna däck till Polon jag hade förut men dom fälgarna va 7 tum breda, vart skön stretch på det!