Coils monterade. Vad är muttern längst ner för funktion? Jag är helt ny på det här med coils.
om du syftar på den stora under fjädern så är det själv höjdmuttern, den är inställd på lägst nu ser det ut som om du skruvar upp den blir även markfrigången högre, sitter dubbla för att kunnalåsa bättre. ser jävligt bra ut med BBSen på såg nu att det fanns en under dom å, har ingen sån på nån av mina coils men om man går efter den här videon så förklaras kanske den saken? http://www.youtube.com/watch?v=QodBTmk9VJo
Första BMW E36 stolen monterad. Tog ett tag innan jag hittade en bra lösning på stolfäste. Nu är det bara till att helsvetsa att och börja på andra sidan
Kom ett litet paket från staterna idag med öppningsbara rutor till dörrarna. Kommer bli riktigt ballt det. Någon so vet var/om det går att köpa nya liter till dom? De är ju lite torrsprickna
Kom ett litet paket från staterna idag med öppningsbara rutor till dörrarna. Kommer bli riktigt ballt det. Någon so vet var/om det går att köpa nya liter till dom? De är ju lite torrsprickna
Fan va fränt! sånna har jag varit ute efter länge:) Dålig koll på vart man hittar lister dock:/
Jag trodde det var standard med öppningsbara sidorutor, har det på min. Jag har bara sett bättre beg på ebay. Mycket tjusigt blir det!
Mvh imson
Standard är det nog inte...rätt ovanligt sägs det. Var bara till den amerikanska marknaden vad jag hr fattat. Därför jag bara hittade där och inte i tyskland
Jag trodde det var standard med öppningsbara sidorutor, har det på min. Jag har bara sett bättre beg på ebay. Mycket tjusigt blir det!
Mvh imson
Standard är det nog inte...rätt ovanligt sägs det. Var bara till den amerikanska marknaden vad jag hr fattat. Därför jag bara hittade där och inte i tyskland
Okej. Men det är väldigt coolt allafall Men är bara begagnat jag sett faktiskt.
Nu är det iofs inte så mycket som kommer synas det jag kommer göra...byta lite plåt på dörrarna sen är det att montera bakaxlen och börja slipa inför lack. Men ska försöka ta lite bilder ändå