Hej, sry för segt svar.. fick skicka frågan vidare till Sommarland för säkerhetsskull och fick svaret
"vi kommer att ha ström dock begränsat, ej 3 fas bara 220, hoppas det är ok. Hund är ok ute på parkeringen ej inne på själva Sommarland "
Hoppas detta hjälper och duger som svar annars är det bara att fråga igen MVH
Hej igen!
Tack för svaret. Jag behöver bara 230, har min laddare med mej isf. Var kommer utställningen att vara? Inne på sommarlandet eller på parkeringen? Jag är bara intresserad av att ställa ut bilen och inte tillbringa min dag i vattenbanorna på Skara Sommarland
Den kommer att vara ute på Parkeringen... Hela parkeringen kommer nyttjas som Utställningsområde! Besökare kommer att få parkera inne på SommarlandsCampingen! Fördel med asfaltsparkering då vi inte behöver oroa oss för att det bli lerig om det regnar dagarna innan
Kanon! Håller vädret så kommer jag tillsammans med några Teammedlemmar.
Kan informera om att vi idag börjar gå igenom anmälningar som kommit in via klubbarna och olika forum.. Det är INTE försent att söka, vi kommer ta emot anmälningar fram tills några dagar innan!
Idag har vi varit och rekat hur racet kommer se ut... Vi har alltså 150meter + bromsträcka som kommer vara avspärrat och lagligt att köra/burna på! Mer info kommer MVH
Hur många bilar kommer det finnas på utställningsområdet? kanske ni inte vet i nuläget men har ni en ide ? för blir det för många platser kommer man komma in med vilken "vanlig" bil som helst?
Hur många bilar kommer det finnas på utställningsområdet? kanske ni inte vet i nuläget men har ni en ide ? för blir det för många platser kommer man komma in med vilken "vanlig" bil som helst?
Vågar ej säga hur många bilar vi kommer fylla parkeringen med, allting hänger på vädret typ! Vi tar in föranmälningar för att veta vilka bilar som kommer och veta att vi har häftiga bilar att visa upp!
När parken samt utställningen öppnar kommer man kunna komma som "drop in" i mån av plats, självklart kommer det vara en eller flera personer som då ska godkänna bilen för att få åka in på utställningsområdet så "vilken vanlig bil som helst" kommer ej komma in! Det beror som sagt helt på hur bra uppslutning från alla föranmälningar det blir osv
Vi kommer ha personal som noga får överväga vilka bilar som kan tas in på området och vilka som får åka till publikparkeringen så att utställningen varken ska se tunn ut eller ha låg kvalitet
Vågar ej säga hur många bilar vi kommer fylla parkeringen med, allting hänger på vädret typ! Vi tar in föranmälningar för att veta vilka bilar som kommer och veta att vi har häftiga bilar att visa upp!
När parken samt utställningen öppnar kommer man kunna komma som "drop in" i mån av plats, självklart kommer det vara en eller flera personer som då ska godkänna bilen för att få åka in på utställningsområdet så "vilken vanlig bil som helst" kommer ej komma in! Det beror som sagt helt på hur bra uppslutning från alla föranmälningar det blir osv
Vi kommer ha personal som noga får överväga vilka bilar som kan tas in på området och vilka som får åka till publikparkeringen så att utställningen varken ska se tunn ut eller ha låg kvalitet
MVH
Tack för ett bra svar:) ser ut att bli en samling intressanta bilar:)
Du är varmt välkommen att köra Racet.. det kunde doc ej heta Blackrace eftersom det ej är Blackrace.nu som är arrangörer! Det är helt enkelt ett lagligt race (För att slippa missförstånd)
Jag vill gärna ställa ut min sommarbil/hobby som har stort personligt värde för mig än vad bilen i sig kanske har som marknadsvärde dvs. Mvh André http://www.garaget.org/?car=66932
Jag vill gärna ställa ut min sommarbil/hobby som har stort personligt värde för mig än vad bilen i sig kanske har som marknadsvärde dvs. Mvh André http://www.garaget.org/?car=66932
Är inget stor fan av Volvo 740. Men tycker det här exemplaret helt klart platsar på utställning:) mycket fin bil!