ChevyJ skrev:
Linkenn skrev:
ChevyJ skrev:
Ja tråkigt..jäkla fart i början men allt tar mycket längre tid än vad man först räknat med:) jobbigt när man är beroende av massa andra för att bilen ska bli klar, önska ja kunde göra allt själv;)
Vet hur det är men man lär sig en jäkla massa under tiden, Så om du drar p dig ett likande projekt sen igen då kanske du kan göra allt själv
Jag har aldrig skruvat med jänkare förut men köpte min dogde och har lärt mig en jäkla massa redan under tiden. Tar det lugnt och frågar massa innan jag gör nått.
har ju skruvat med gamla volvo innan och mycket är ju snarlikt
Men hoppas du får upp lite glöd och inspiration här på garaget så det kommer igång i ett jäkla tempo
Grejjen är ju den att ja kunde 0 om bilar innan jag fick den här så det dröjer nog innan ja kan meka helt själv med den;) fast har lärt mig sjukt mycket genom detta projekt, riktigt kul med bilar, hade jag aldrig trott
Så du är ny med att skruva med bilar, Roligt att du ger dig på en sån stor och fin jänkar bil som första
Och väldigt roligt att du fått upp ögonen för bilar
. hoppas du får ut den till nästa sommar så man kanske får se den på någon crusing= )
Dricka bör man annars dör man!!!