3754
Sök

Vad tror ni min motorintresserade pojk vill ha i studentpresent?

'Female Dirtbag
35 Inlägg
20 april 2012
Trådstartare
Vet inte riktigt vad man ska satsa på, kanske ett presentkort på v-parts eller ett par hova baklysen?
Hjälp mig!

New rools - There are no rools!

Saabifierad
2 031 Inlägg
20 april 2012
Har han en 740 skulle han nog svimma om han fick ett par USA-framlampor. Annars är väl sportpipor och fälgar alltid uppskattade.

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

'Female Dirtbag
35 Inlägg
20 april 2012
Trådstartare
Vet inte riktigt var jag skulle få tag i USA framlampor wink

'Female Dirtbag
35 Inlägg
20 april 2012
Trådstartare
får väl kolla runt big_smile

Saabifierad
2 031 Inlägg
21 april 2012
RonjaRasmussen skrev:
får väl kolla runt big_smile

Perfekt, fördel är också att om han inte gillar dem eller tröttnar kan han tjäna en hacka på att sälja dem då de är väldigt populära här i Sverige.

Men glöm inte heller bort att han troligtvis inte kommer ha bilen hela livet så då kanske det är bättre att ge något som har större betydelse, något han kan ha användning av under en större del av/hela hans liv. En resa kanske?

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

2 337 Inlägg
21 april 2012
En schysst verktygssats?

'Female Dirtbag
35 Inlägg
21 april 2012
Trådstartare
Resa är han inte intresserad av , tyvärr! ;-) annars hade de passat perfekt och de flesta verktyg har han redan införskaffat själv :-(

215 Inlägg
21 april 2012
RonjaRasmussen skrev:
Resa är han inte intresserad av , tyvärr! ;-) annars hade de passat perfekt och de flesta verktyg har han redan införskaffat själv :-(

En lyft till garaget om det inte redan finns ?
Senast redigerat av damn_fast (21 april 2012)

Summerfun : Yamaha R1
Winterfun : Audi A4 TS

2 337 Inlägg
21 april 2012
En sådan upplevelsedag där han får köra Ferrari/Lamborghini en stund då?

'Female Dirtbag
35 Inlägg
21 april 2012
Trådstartare
Lyft till garaget får inte direkt plats i takhöjd, men annars hade det varit en perfekt idé! smile
Ja, det med upplevelsedag hade kanske varit något. Borde ju finnas något i Malmö? smile

443 Inlägg
21 april 2012
Biljett till något motorsportsevangemang i sommar?

2 337 Inlägg
21 april 2012
RonjaRasmussen skrev:
Lyft till garaget får inte direkt plats i takhöjd, men annars hade det varit en perfekt idé! smile
Ja, det med upplevelsedag hade kanske varit något. Borde ju finnas något i Malmö? smile

http://www.liveit.se/upplevelsepresenter/motorsport

Finns bl.a. i Malmö smile

'Female Dirtbag
35 Inlägg
21 april 2012
Trådstartare
Detdär med folkrace hade nog passat perfekt! big_smile

'Female Dirtbag
35 Inlägg
21 april 2012
Trådstartare