Jag och en kompis satt och klicka runt på internet och hittade då Erik och Mackans motordrivna soffa, vi tänkte då att detta kunde ju vara ett helgprojekt, slutade med att efter 6 timmar jobb stod den där körklar, men men mycket... Visa mer
Jag och kompisen satt en fredag och funderade lite och kom på att vi skulle bygga en motordriven soffa, söndag kväll kl 1800 drog bygget igång och vid midnatt så var skapelsen klar för provkörning
..Jaha? Känns mer som bloggmaterial detta. Eller ska du fortsätta bygga på skapelsen?
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
..Jaha? Känns mer som bloggmaterial detta. Eller ska du fortsätta bygga på skapelsen?
Klart det kommer byggas mer!!!
Dåså. Men då kan du gott slänga upp bilderna direkt i tråden, så blir den lite intressantare att läsa också, hehe.
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Dåså. Men då kan du gott slänga upp bilderna direkt i tråden, så blir den lite intressantare att läsa också, hehe.
försökte det men ville inte funka ska fixa det en annan dag
Uhm..funkar alldeles utmärkt..?
haha gött nu såg jag vad jag gjorde för fel man är ju grym på detta med datorer
Lugnt!
lite sen men tog åket till majbrasan här i mullhyttan och fick mycke uppmärksamhet och glada miner! Dagen efter så var det ju mopperace i svartå och då var vi ju bara tvungna att ta den dit.
Ser ni vad vi var tvungna att montera innan avfärd?
Idag fick det bli en lite tur med åket till ica efter att ha lagat styrstagen som började bli krokigt, just nu går den som en dröm! Tyvärr har det stått lite stilla med bygget men kommer senare i sommar att fixa lite annat smått och gott på den;)