Svana skrev:
zortep skrev:
Riktigt kul när det är väldigt mkt folk som kommer
kom lite senare och det räckte för att jag inte skulle hitta en parkering vid ikea !
Tycker att många helt "vanliga" bilar kunde ställt sig nån annanstans så att alla utöver det vanliga kunde vara samlade på en å samma plats !
//Zortep
Bra tanke, tycker samma sak, men det blir både svårt och "taskigt" att stå och döma vilka bilar som ska stå var och hur. Men med hjälp av det goda omdömet hos förare / bilägare och sunt förnuft hade man nog fixat en ganska bra ordning på uställande bilar och risiga bruksbilar.
Jag valde parka på andra sidan Mc Donalds, man ville ju inte skämmas!
Klockan är 16.00
"Jag måste börja åka nu för att jag ska parkera 10 mil därifrån för att sedan gå till träffen, jag
har inte lagt ner 100tusen på min bil så jag får inte stå där!"
Eller vadå? En bilträff är väl en bilträff och denna var inte en specifik för något märke alls.
Rätta mig om jag har fel. Jag trodde iallafall denna var för alla, alla som delar ett gemensamt intresse
och det är bilar.
Kvittar väl va man har för bil och hur mycket pengar man har lagt ner på den.
Bilen i sig kanske kan va original men vissa tycker om det och vill ha det så?
Eller att det kanske är ens bruksbil som man tycker om väldigt mycket även fast den inte ser
helt perfekt ut, vad vet jag.
Inte vet jag, men nu lär jag väl få hur många som helst på mig. Men det får jag väl ta.
Jag tycker att en bilträff ska innebära att alla med samma intresse OAVSETT bil så ska man va välkommen.
Bara man kan skilja på mitt och ditt sen att man kan bete sig som folk och respektera andras grejor
samt dela intresset!
Nu var inte det här inlägget direkt pekat åt er två, utan till alla.
Det är ofta man hör såhär i efterhand när man läser någon eftersnackstråd..
Men men, nu ska jag väl inte snacka mera skit. För det är väl det jag gör..
Mvh Anders.