3355
Sök

Köpråd: hur mycket kostar en Opel Rekord C Coupé ?

25 Inlägg
12 maj 2012
Trådstartare
jag jag undra hur mycket en bil i denna modell kostar besiktigad rätt så fin, obesiktigad har stått i garage och ifall den är väldigt rostig

Tack

5 111 Inlägg
12 maj 2012
Förstod inte mycket av det där... hmm

Officiell Däcksparkare
919 Inlägg
12 maj 2012
Volvo544special65 skrev:
Förstod inte mycket av det där... hmm

+1

Say 'what' again, I dare you, I double dare you motherfucker, say what one more Goddamn time!
Mina inlägg representerar bara mig själv, och är inte alltid helt genomtänkta eller seriösa!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3093502

782 Inlägg
12 maj 2012
Jag köpte en sådan för typ 9 årsedan, rätt fin o besiktad för 4000:- men skulle tippa på att du får ge runt 20000:- för en med blank lack, utan större defekter o besiktad.

En obesiktad som stått i lada kan ju kosta alltifrån 1000-40000:- beroende på skick men är det ytrost, motorn funkar inte o råttorna har käkat på kablar o inredning så kanske 2-3 tusen (skulle tippa på att ägarna vill ha mer men det är dom inte värda)

En rostig i dåligt skick borde inte va några penga i så ett par tusen om inte allt annat är väldigt fint, tex motor, inredning, kofångare m.m

Rena gissningar men jag tyckte det va en rätt schysst bil o en av få 60-70-tals oplar som går att få riktigt snygga

Sök