Jag och dom andra gubbarna ifrån Volvo Truck Center kommer befinna oss på plats tsm med Scania osv. Kommer bjudas på härliga shower av blandannat Mean Green.
Någon som vet om man som ansvarig för en utställande klubb också betalar inträde? Jag kommer ev köra dit i en bil som ska ställas ut med dom andra, men jag e inte säker, därför undrar jag om man måste pröjsa de 320:- för 2 dagar! ^^
liten fråga angående campingen? vart ska alla campa?`på vallåkra ip eller campingen i hbg?
Vi har då bokat stugor på Borstahusens Semesterby, inte bott där förr, har alltid bott i Mölle.
Semesterbyn är fint.
Ekan_1: Vissa har campat i Härslöv på Fotbolls Grusplanen (gratis) där. Men om det är tillåtet detta året vet jag inte för tyvärr så plockas ju inte skräpet med sig eller läggs i papperskorg.
De stänger väl av som vanligt de senaste 3 åren mellan Knutan och Teatern. Personligen tror jag det hade varit bättre om de låtit det vara öppet och placerat ut lite poliser längs hela streckan om det nu är burnande och lite sådant de vill komma från. Blir lite kaos på alla de andra vägarna runt om. Det är en träff en gång om året, så jag tror alla fall det varit bättre att de placerat ut poliser så fall som hållit koll så det inte spårar ur. Cruisingen där förr var jävligt nice och tror även det var uppskattat av många andra som kom ner och tittade. För det var ju full proppat med folk längs hela gatan. Sen finns det alltid gnälle rövar, men det kommer man aldrig ifrån, de finns överallt