Jag gick nog in med för höga förväntningar angående utställningen så för mej va det inte alls mkt att hänga i granen men bra mkt bättre än många andra ändå,
En sak är ju att det va lite dumt att de va så många event i just västragötaland denna dagen kanske hade lockat fler folk om det vart på en helg som inte vart så mkt annat
Tycker att det va fruktansvärt onödigt att en kille skulle spränga däck mitt i racet, jag vet inte vad dom sejer nästa gång ni ska söka tillstånd till legalt race med tanke på hålet i vägen han lämnade och sen en gammel trött GL som börnar är väll inte mkt att hurra för.
Någon som vet vart man se mer information om den Toyotan som gick så ut i helvete ?
Och vart man kan hitta info om den vita volvon som hade launch controll?
Racet va jävligt kul att kolla på, pauserna va en bra grej oxå tyckte jag
En sak att tänka på i framtiden kan ju vara att ta lite batalt av publiken om racet håller denna standard betalar folk gärna för att få se jag menar 10:- hade precis alla som kollade på säkerligen gärna betalat och der hjälper ju klubbarna som fixat allt till eventuellt nästa race?
Sen tyvärr va det svårt att höra vad ni sa i mickarna så ni skulle höjt högtalarna och vinklat åt olika håll
En sista sak tack för en fruktansvärt grymm dag !!!