Råder inte till köp av enbart Celica, varför jag har med den är för att det är en ungdomsbil som har överlägsen prestanda,kvallitet och körglädje i förhållande till priset !
Sedan är det jävligt jobbigt att ett inlägg ang. Volvos gamla traktorer ska resultera i att man får ett gäng ettor, pinsamma nOOb's som inte kan ta kritik !
Där sa du det
Jag har en Diesel Kombi inom Familjen men ingen egen bil!
Å jag håller med Lillnaisarn till 110%, har du nåt emot att han vill göra nåt mä hans 740 så har du ett kraftigt problem, som sitter innanför pannbenet!
Alla tycker olika och det är helt upp till en själv vad man väljer att prioritera sina pengar på!
Du gillar Celica å jag gillar Avensis, är det ena bättre än det andra? Nee, för det spelar ingen roll vad jag tkr
Sen så va det nåt ljushuvud som kläckte att man stylar bilen för att den ska falla andra i smaken, GUUUD VA FEL!!!!
Man stylar väll sin bil mycket för att omgivningen ska tycka om att titta på den, och det är få som gillar gamla lunarstylade 240/740 förutom ägarna själva och ett fåtal andra som äger samma typ av fordon...
Man stylar bilen efter hur man själv vill ha den, inte hur nån annan vill ha den
Komiskt nog va det du som sa detta MrCelica! Men skit samma, nu lägger jag stidsyxan bakom soffan för ett tag till
Förutom mot denna utomordenligt korkade kommentar
o styla en volvo e som o sminka en dö gris!! fatta själv...
av våran billöse vän knugen_1
Väx upp, det är mitt råd till dig!
Acceptera personer för deras inre och deras personlighet, inte för deras smak, om den så är helt urusel
Nån som har några invändningar mot detta?
MVH Falk