ja man märker direkt nu att det är mer klös i den känner att det är mer bottenvrid och så jag är nöjd än ^^ ska bli kul och tanka lite e85 sen också ^^
Fan va skönt att du blev nöjd! Ja, sa han något om ev effektökning med E85 i tanken? Har den så att säga multifuel mapp i sig nu så du kan blanda bränslet eller du måste byta program för E85?
nej jag behöver inte byta någon mapp alls utan det är bara att tanka och se glad ut ^^ tankar jag e85 nu så får jag typ lite mindre hästar men lite mer i vrid men det är bara för att jag behöver byta spridare och DP om jag ska ha ut mer effekt och byter jag det så får jag typ 315hk ungefär
Ahaa... ja, det är ju dom spridarna jag kör med, kostade sin slant ja. dp brukar vara dyra...Hittade DP till saab 95 hos mulles http://turbomeck.se/Down-Pipe-med-Racekat-Saab%209-5 men vet inte om flänsarna stämmer, står inte till vilken motor eller årsmodell. men typ 5 papp, är ändå en slant...
Fan va nice du fick bilen chippad har själv vart inne på att ta de genom GDM, dom har ju trots allt dem bästa priserna och så är det klart ett plus att man bor nära =P
Nej jag har inte kört något direkt med den nu :-) men jag kan ju se allt jag kan se i Elm på min display i bilen ;-) men har inte kollat laddtrycket nu så mycket men typ 1.1 men jag måste byta några vacuum slangar först för att det ska bli helt tätt tror jag:-) men den skjuter på lite ;-)
Okok... tänkte mest hur nogran/exakt den funkar som ladd mätare, är rätt sugen på en sån själv faktiskt... kan man se trycket i bar eller är det bara psi?