Idag har jag varit och handlat mig lite wax och sen har jag även provat min elm och kollat lite tider och så på den mycket rolig sak att ha blev även en liten video som kommer länkas här så efter jag varit och kört så blev det att tvätta bilen sen waxa den lite blev riktigt bra
jag fick till en tid på min elm på 0-100 på 7,3 sek jag vet inte om det är skit bra egentligen men helt ok
Så jävla grannt måste bara fråga, var beställde du gripen dekalen ifrån? och vad fick du ge för den? har själv kollat rundor en del men tycker de är rätt saftiga priser på dem =/ har du mätt bränsleförbrukningen nu efter chippning? om du lyckats köra snällt så klart
Den är beställd från dekaltrim.se och kostade runt 500:-) ja kör man på bensin så blir det lite mindre och sen kör man på etanol så ligger jag på runt litern lite över om man kör snällt och lite längre sträckor :-)
tack ska kolla in det de e ju helt okey, jag ska oxå köra bort till gdm och chippa min bil men vet inte om jag ska ta bara steg 1 eller steg 1 e85. lutar dock mer åt e85
Kör båda mina på e85 går bättre och billigare. För en 9-5 Aero ska gå på 98 helst med.. har en med 315 hk gick riktigt bra.. sen min sedan med 380 hk ..
Fast kör typ var tredje fjärde tank på bensin för göra rent