MattiasHedberg skrev:Har en väldigt enkel fråga!Går det fixa camber på 740/940? då menar jag ordentlig camber med så det syns! Runt om gärna..
cpu1337 skrev:MattiasHedberg skrev:Har en väldigt enkel fråga!Går det fixa camber på 740/940? då menar jag ordentlig camber med så det syns! Runt om gärna..fram kan gå men bak kommer det aldrig gå då får du köpa en 760 istället:)
MattiasHedberg skrev:cpu1337 skrev:MattiasHedberg skrev:Har en väldigt enkel fråga!Går det fixa camber på 740/940? då menar jag ordentlig camber med så det syns! Runt om gärna..fram kan gå men bak kommer det aldrig gå då får du köpa en 760 istället:)Istället för att byta bil - byt till multilink axel
Vw-Andreas skrev:de går att sätta bakaxeln "stela" i en press o pressa så du få ca en grad
cpu1337 skrev:Vw-Andreas skrev:de går att sätta bakaxeln "stela" i en press o pressa så du få ca en graddet är nog nyttigt för drivaxlarna och lagrena i diffen
Aronsson skrev:cpu1337 skrev:Vw-Andreas skrev:de går att sätta bakaxeln "stela" i en press o pressa så du få ca en graddet är nog nyttigt för drivaxlarna och lagrena i diffenTänkte precis samma , vill man ha krokiga drivaxlar så