Tanken var att bara göra det "nödvändigaste" och sen köra ett tag, men det vi ju alla hur det brukar sluta ;) Så det blir till att fixa det mesta; laga alla rost, elen ska bytas, rutor i dörrar, nya gummilister osv.... Visa mer
Tänkte att det är lika bra att lägga upp en projekttråd så man kan byta lite tips och hämta lite inspiration när det går trögt. Har varit igång lite mer än 2år nu och efter stillestånd har jag nu börjat få lite fart igen.
Tackar! Njaee, blir nog någon mer diskret färg nu när jag fått fundera lite till. Matt metallic av nån mörkare kulör lutar det åt i hjärnan nu. Men det hinner säkert ändra sig igen
Ikväll har jag roat mig med att slipa bort massa tids spacklande för att kapa upp och flytta upp hörnet på bakskärmen för att sedan spackla upp det igen. Tar brutalt mycket tid för man är sämst på att spackla
Mjo, man är måttligt road ibland! Har ju inte råd att lämna bort det heller så jag är så illa tvungen att iaf spackla upp det mesta själv så får lackeraren ta det sista sen. Verkar som att någon som ägt bilen gillat att svänga in i saker