ja det finns på 3-4 ställen till, bla hjulhuset i fram/nederkant, på andra sidan likadant! stötdämparfästet v-bak men det är lindrigare angripet har du bilder på din? jag kollar in din sida!
sådärja! nu är den besiktad har inte lagat upp allt än, men har den som lite slit o slängbil för tillfället fått hem fäste för momentstag bak, rostskadat enligt både mig o bilprovning..... men är tänkt att byta iallafall. det som har hänt är att jag justerat nålen i förgasaren, så nu går den mycket bättre! inte riktigt bra men... tagit hem en repsats till sätet, och dessutom monterat
Kul att det går framåt! Standard med frasiga stötdämparfästen på dessa... Vart köpte du repsatsen till stolen?
beställd på saabklubbens reservdels shop 250:- numret på repsatsen är 787294. vart lite avis när din var klar.....
Tack! Jag gjorde en egen lösning för många år sedan, satte ståltråd kors å tvärs under stolen men märkte i somras att det vart lite väl stumt kul att mitt projekt kan ju inspiration till att fortsätta, just nu har jag bytt till en fräsch dragkrok och håller på att byta vänster hjullager fram. Senare blir det även byte av vindruta är det tänkt
Varför krångla till det och inte köpa GOLF från början?=)
det är en meec! liten bandslip, kanske inte löftet om bilvärldens frälsning men perfekt att ta bort grader, skavanker och svets som inte går att får bort med vinkelslipen när det är för trångt!
Kul att se har själv en Saab 99 1982 som jag kör med.Men den skulle behöva en bättre inredning
ja tanken är att ha den dagligdags, den är körklar! måste bara ordna dubbdäck till den. få tag på inredning.... låter som ett detektivarbete! kan inte finnas så jättestort utbud begagnat! eller nytt för den delen.