Update 19/8 - 2012 Tjena! Nu har jag inte uppdaterat så mycket sista tiden, men har bara slipat kaross och spacklat. Inte så roligt att se! Men i fredags hade jag besiktning! Det betydde ju att den i torsdags fick plockas ihop!
Eftersom att all inredning var ute och allt på utsidan var bortskruvat så tog det från kl 19 till 23:50 innan jag var helt klar och bytt framlampor på macken vid garaget! Fick t.om ringa in hjälp som dels kom med hjul då mina bakdäck var helt torrspruckna och således inte hade gått igenom. Tack igen för hjälpen Jens!
Insidan bak, dock inte städad. Det kommer nog att göras när allt är klart.
100 000 gånger fräschare än när jag hämtade den
Som karossen ser ut i dagsläget.
Men de bästa av allt! ....
...
Den gick igenom med två tvåor!
Binkers fungerar inte, indikatorlampan bara lyser men relä klickar inte och de blinkar inte någonstans. De hann jag inte få till innan bes. Sen får man tydligen inte besiktiga med bara vänster backspegel längre, men nu är två nya beställda!
Så nu ska de rivas ner, lackas och monteras igen inom kort. Tänker inte lägga ner själen i underarbetet då jag bara vill ha färg på bilfan. Kan aldrig bli sämre än den var innan ändå. Samt att när jag såg skärmkanterna bak blev jag så jävla matt, så denna får lite halvtaskig utsida tyävrr
Mvh!