3258
Sök

några sundsvallare på garaget.org??

"A Johlsson"
302 Inlägg
20 februari 2007
Janina skrev:
Jadu jag har pratar & skrikit & skällt men den idioten måste vara döv :P Fast nu ska jag köpa dom sista delarna till den i alla fall så det går lita snabbare :) Förhoppningsvis har jag ev. fått tag på en kille som kan lacka i stan också :)

=D *skrattar* Inte illa med en döv Volvo. =)
Ja, den ständiga jakten pålacken, har själv jagat runt hela denna staden efter en lackerare, fick till slut söka mig ut mot Indal och dess ensamma vägar för att finna en gammal jänk-lackerare, så det vet jag det sitter långt inne med. =)

Janina skrev:
Men en fråga när jag ändå är här - Ingen som har en stylad bil som skulle vilja ha lite snygga bilder med mig som modell? Jag ska ragga sponsorer till bilen nu men skulle behöva lite bil-bilder... så har tänkt ställa upp gratis nu på en fotning eller två. Nån som har lust att låna ut bilen en stund? :) Skicka ett mail på - JaninasPortfolio@hotmail.com
kolla hemsidan också om ni vill se hur jag ser ut www.JaninasPortfolio.com

Well, har inte direkt en "stylad" vagn, och hon kommer ju inte ut ännu på någon månad, annars hade du ju gärna kunnat låna min Sofine, hon gillar att ha damer klängandes på henne. ;D *skrattar*
Vem är det som fotar åt dig btw?

414 Inlägg
20 februari 2007
Aarå ännu en till som bor i Sundsvall smile

hej

2 911 Inlägg
21 februari 2007
Janina skrev:
Jag ska ragga sponsorer till bilen nu men skulle behöva lite bil-bilder... så har tänkt ställa upp gratis nu på en fotning eller två. Nån som har lust att låna ut bilen en stund? smile Skicka ett mail på - JaninasPortfolio@hotmail.com
kolla hemsidan också om ni vill se hur jag ser ut www.JaninasPortfolio.com

Dra ett mail till mig på hp@sundsvalltuning.se med dina ideér med bilen, vad du tänkt göra och vad som du tänkt en sponsor ska ställa upp med så kan vi nog trixa ihop något.
Vi sponsrar en hel del bilar denna sommar och behöver synas lokalt.

Det gäller såklart övriga sundsvalls-baserade fordon om ni har några ambitioner ni vill försöka förverkliga, håll er till verkligheten bara wink

Modell & modeskribent
280 Inlägg
21 februari 2007
Skickar mail nu! smile

- I dont need your attitude, I have one of my own -
http://janinanaslund.blogg.se

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
20 november 2007
Trådstartare
kanske ska dra upp den här tråden igen då det kanske är fler från sundsvall som surfar runt på forumet nu??

sen en liten uppdate från min sida, jag kör inte längre en sierra 2,9 cossie replica

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Fritidsforskande yrkesförare
938 Inlägg
20 november 2007
Befinner mej 12 mil i nordlig riktning från sundsvall (sollefteå), men de är väl rätt så nära för å va norrland tongue

Jag gasar tills det rasar, sen tar vi lite till... :)
MVH // Tobbe, *BECE**

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
20 november 2007
Trådstartare
hehe jo visst tongue.... på tala om sollefteå så har jag fasen släktingar där tongue smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

414 Inlägg
20 november 2007
Självklart är man från sundsvall, många borde väl ha sett min fiat? går inte att missa haha tongue Fast den är nu avställd över vintern för kopplingsbyte o annat roligt annars glider man runt med mercan big_smile Roligt med folk från sundsvall!

hej

RS
886 Inlägg
20 november 2007
_Glenne_ skrev:
skulle vara intressant å veta hur många från sundsvall som är medlem här å vad ni har för bilar å om man sett era bilar nån gång osv big_smile

själv har man en sierra 2,9 -91 cosworth replica smile

Räknas Härnösand eller? cool

Focus RS

Thorssa
20 november 2007
Är från Sundsvall men pluggar i Gävle nu, är dock hemma titt som tätt.

498 Inlägg
20 november 2007
och ännu en tongue
Senast redigerat av enpatte (20 november 2007)

Lite överallt..
612 Inlägg
20 november 2007
En till.. Dock ca 7 mil utanför wink

Det finns tre slags män som inte förstår sig på kvinnor: unga, gamla och medelålders.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
20 november 2007
Trådstartare
A_Lindahl skrev:

7mil åt vilken riktning?

Lite överallt..
612 Inlägg
20 november 2007
_Glenne_ skrev:
A_Lindahl skrev:

7mil åt vilken riktning?

Åt Östersund's hållet, i en lite, liten by som heter Fränsta! wink

Det finns tre slags män som inte förstår sig på kvinnor: unga, gamla och medelålders.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
20 november 2007
Trådstartare
A_Lindahl skrev:
_Glenne_ skrev:
A_Lindahl skrev:

7mil åt vilken riktning?

haha där har man ju varit några gånger... alltid lika dött varje gång lol hehe smile

Lite överallt..
612 Inlägg
20 november 2007
_Glenne_ skrev:
A_Lindahl skrev:
_Glenne_ skrev:
7mil åt vilken riktning?

haha där har man ju varit några gånger... alltid lika dött varje gång lol hehe smile

Hehe, ja de är nog sant de.. tongue

Fördelen är att det är ganska tomt på poliser iaf. En bra sak! wink
Sedan får man väll skylla på att en annan inte har fått körkort ännu, så självklart att det inte är nå drag på byn.. wink

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
20 november 2007
Trådstartare
A_Lindahl skrev:
_Glenne_ skrev:
A_Lindahl skrev:

Sedan får man väll skylla på att en annan inte har fått körkort ännu, så självklart att det inte är nå drag på byn.. wink

haha joo men ska väll kanske inte säga så mkt om att det är dött där då man bor i nedansjö själv.. inte hellre världens livligaste by lol

poliser var det i fränsta i sommras när vi var dit på fränsta styran (eller om det heter yran) för då tyckte polisen att vi skulle hälla ut ölen hmm hehe tongue

dARKiE
5 031 Inlägg
20 november 2007
Ni är 200st om jag räkna rätt.
genom att söka på sundsvall i sökfunktionen ;D

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

Lite överallt..
612 Inlägg
20 november 2007
_Glenne_ skrev:
A_Lindahl skrev:
_Glenne_ skrev:

haha joo men ska väll kanske inte säga så mkt om att det är dött där då man bor i nedansjö själv.. inte hellre världens livligaste by lol

poliser var det i fränsta i sommras när vi var dit på fränsta styran (eller om det heter yran) för då tyckte polisen att vi skulle hälla ut ölen hmm hehe tongue

Hehe, ja men Nedansjö är ju ett trevligt ställe de, åker förbi det varje morgon när ja ska till skolan! tongue

Heter Fränsta festivalen nu mera sedan de bytte arrangörer. wink
jao, men polisen är nog inge att bry sej om här. Förutom när man är på angeltävlingar och de ska ta alla som kör skoter hem på fyllan wink Då får man passa sig! lol

Lite överallt..
612 Inlägg
20 november 2007
Darkie skrev:
Ni är 200st om jag räkna rätt.
genom att söka på sundsvall i sökfunktionen ;D

Så pass många?

Då finns det ju ett litet bilintresse då tongue

Sök