3272
Sök

några sundsvallare på garaget.org??

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
20 november 2007
Trådstartare
A_Lindahl skrev:
_Glenne_ skrev:
A_Lindahl skrev:

Hehe, ja de är nog sant de.. tongue

Fördelen är att det är ganska tomt på poliser iaf. En bra sak! wink
Sedan får man väll skylla på att en annan inte har fått körkort ännu, så självklart att det inte är nå drag på byn.. wink

haha joo men ska väll kanske inte säga så mkt om att det är dött där då man bor i nedansjö själv.. inte hellre världens livligaste by lol

poliser var det i fränsta i sommras när vi var dit på fränsta styran (eller om det heter yran) för då tyckte polisen att vi skulle hälla ut ölen hmm hehe tongue

Hehe, ja men Nedansjö är ju ett trevligt ställe de, åker förbi det varje morgon när ja ska till skolan! tongue

Heter Fränsta festivalen nu mera sedan de bytte arrangörer. wink
jao, men polisen är nog inge att bry sej om här. Förutom när man är på angeltävlingar och de ska ta alla som kör skoter hem på fyllan wink Då får man passa sig! lol

hehe joo det är rätt trevligt ställe... lungt och skönt och inga poliser just men endå rediga fester ibland smile

hehe jaa just ja det heter det ju nu mera smile hehe näe poliserna som var där då bar ju rätt trevliga endå... haha jaa men det förstår man ju.. köra skoter på fyllan är ju inte precis de bästa man kan göra tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Lite överallt..
612 Inlägg
20 november 2007
_Glenne_ skrev:
A_Lindahl skrev:
_Glenne_ skrev:

haha joo men ska väll kanske inte säga så mkt om att det är dött där då man bor i nedansjö själv.. inte hellre världens livligaste by lol

poliser var det i fränsta i sommras när vi var dit på fränsta styran (eller om det heter yran) för då tyckte polisen att vi skulle hälla ut ölen hmm hehe tongue

Hehe, ja men Nedansjö är ju ett trevligt ställe de, åker förbi det varje morgon när ja ska till skolan! tongue

jao, men polisen är nog inge att bry sej om här. Förutom när man är på angeltävlingar och de ska ta alla som kör skoter hem på fyllan wink Då får man passa sig! lol

hehe joo det är rätt trevligt ställe... lungt och skönt och inga poliser just men endå rediga fester ibland smile

hehe jaa just ja det heter det ju nu mera smile hehe näe poliserna som var där då bar ju rätt trevliga endå... haha jaa men det förstår man ju.. köra skoter på fyllan är ju inte precis de bästa man kan göra tongue

Mm.. fint de! smile

Var ganska fränt när det var angel-tävling här uppe på lerbäckstjärn och polisen kom på skoter och skulle ta dom som körde full. Må säga att det stog en hel del skotrar kvar där på kvällen då! lol

Det finns tre slags män som inte förstår sig på kvinnor: unga, gamla och medelålders.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
20 november 2007
Trådstartare
A_Lindahl skrev:
_Glenne_ skrev:
A_Lindahl skrev:

Mm.. fint de! smile

Var ganska fränt när det var angel-tävling här uppe på lerbäckstjärn och polisen kom på skoter och skulle ta dom som körde full. Må säga att det stog en hel del skotrar kvar där på kvällen då! lol

haha kan tänkas roll... fast iofs så får dom väll skylla sig själv med men men tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Lite överallt..
612 Inlägg
20 november 2007
_Glenne_ skrev:
A_Lindahl skrev:
_Glenne_ skrev:

Mm.. fint de! smile

haha kan tänkas roll... fast iofs så får dom väll skylla sig själv med men men tongue

Joo, så äre nog! tongue

Det finns tre slags män som inte förstår sig på kvinnor: unga, gamla och medelålders.

2 594 Inlägg
21 november 2007
ingen som är från kvissleby smile

414 Inlägg
21 november 2007
ghost_boy83 skrev:
ingen som är från kvissleby smile

Näee inte jag iaf men är där lite då o då hos en polare ;D

hej

361 Inlägg
21 november 2007
Kramfors big_smile  men inte såååå långt ifrån !

Norrlänning
1 453 Inlägg
7 december 2007
svanstrom skrev:
Självklart är man från sundsvall, många borde väl ha sett min fiat? går inte att missa haha tongue Fast den är nu avställd över vintern för kopplingsbyte o annat roligt annars glider man runt med mercan big_smile Roligt med folk från sundsvall!

Klart man har sett fiat:en din big_smile Den brukar ju stå parkerad på samma parkeringplats som min efter fridhemsgatan smile

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!

414 Inlägg
8 december 2007
Ellertz skrev:
svanstrom skrev:
Självklart är man från sundsvall, många borde väl ha sett min fiat? går inte att missa haha tongue Fast den är nu avställd över vintern för kopplingsbyte o annat roligt annars glider man runt med mercan big_smile Roligt med folk från sundsvall!

Klart man har sett fiat:en din big_smile Den brukar ju stå parkerad på samma parkeringplats som min efter fridhemsgatan smile

Haha härligt! Nämen det är ju du grannen haha! Roligt roligt att du fanns här då haha ;D, haha jooo fast nu står inte fiaten där längre kopplingen har rasat sad men ska fixas till våren så "Monstret" kan komma ut på vägarna igen haha... wink

hej

President över Brinkland
465 Inlägg
8 december 2007
Ska te s-vall nästa helg och lira supporter sm i bandy, bo på scandic och sånt, och givetvis en krogrunda på kvällen, nån som har förslag på bra krogar i sundsvall?

Det man inte minns, det kommer man inte ihåg"

1 944 Inlägg
10 januari 2008
har bott i sundsvall i snart 19 år, men flyttar till Skellefteå nu om 6 dagar big_smile

har du jätte tråkigt får du gärna slänga en kommentar i någon av mina projekttrådar :)
Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil

336 Inlägg
17 januari 2008
Sundsvall här oxå!

Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly

414 Inlägg
24 januari 2008
fan får väcka liv i tråden igen big_smile trevligt med lite folk ingen mer? big_smile

hej

Tomten
1 065 Inlägg
25 januari 2008
jo vi har ju några till.
jeep_tom
bruden
peppe666
Bonden
johan666
Nitr00x
shortys_1

414 Inlägg
26 januari 2008
härligt, vi är fan ganska många egentligen tongue

hej

Tomten
1 065 Inlägg
30 januari 2008
mera finns det men alla skiver inte här tongue
det finns folk men inge intresse för att träffas

Illustratör
826 Inlägg
30 januari 2008
Nog fasen kan ja he mig till sundsvall om det blir något.. 9mil e inte så farligt.. tongue

Tänker...

414 Inlägg
30 januari 2008
Tomten skrev:
mera finns det men alla skiver inte här tongue
det finns folk men inge intresse för att träffas

Mm tongue Skulle va skojj med en liten träff big_smile

hej

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
30 januari 2008
Trådstartare
hade man haft en fungerande, bes och skattad bil så hade det helt klart varit trevligt med en liten träff smile

Sleeper
3 084 Inlägg
30 januari 2008
kommer lätt på träff... eller ja om det blir till sommaren bor i H-sand nu så det är ju inte direkt långt

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Sök