Skruvar till det skrev:
Bra jobbat med tjejbilen. Får hon köra nån gång eller???
Ska bli spännande att se hur den kommer gå med kompressorn.
Du måste ju köra i vinter nercabbat med kompressorvrål och filma det.
Om tjejen får köra? Nej, hon får nöja sig med att köra bajs-civicen
Och ja, blir nog en favorit i repris med nercabbat i januari. Lär inte kunna hålla mig tills våren
CHEEVA skrev:
var köpe du den färgen ? letade som en idiot efter den för ett tag sen, enda jag fick tag på va svart
Minns inte vart jag beställde den ifrån, USA eller england. Kan kolla kvitto nästa gång i verkstan!
BERGGREN666 skrev:
är med sugen på¨sådan färg till mitt projekt. grym tjejbil du har. min är med lite kvinnlig;)
Tack ska du ha, man ska inte skämmas över att köra tjejbil
Iaf, imorse 10.00 ringde telefonen, och eftersom jag inte kände igen numret funderade jag på att strunta i att svara.
Jobbigt att prata med okända människor på morgonen, men wtf, plockar upp telefonen och svarar.
- Ja hej, det här är XX från MMR, din topp är färdig att hämtas.
Så, 20 timmar efter jag lämnat in den kunde jag hämta ut den igen. Perfekt för mig då jag antagligen är sämst i världen på att vänta på saker
Körde ut med bajs-civicen, och där var den.
Planad och trycktestad, gött att veta att toppen är frisk och kry nu innan den bultas tillbaka!
Kommer bli mycket mer omfattande arbete med toppen i framtiden, men det blir... ja, i framtiden.
Sen så har jag varit några timmar i verkstan också, började rengöra och lacka.
Dummy-spjälhuset, insuget och ventilkåpan fick färg.
Är absolut ingen putsare under huven, men fan så mycket skojigare det är att montera tillbaka nylackerade saker!
Enda kvar är att slipa ner texten på ventilkåpan alt. måla den svart, sen ska allt börja monteras ihop igen.
Tror det kommer bli nice när det är klart!