Känns som jag får börja ta tag i denna skiten nu igen..
Hela ESI kabelhärvan med P28 ECU och OBD1-OBD2a conversion
Ena änden på ESI kabelhärvan, alla kablarna ska hitta rätt plats mellan änden och boxen. (Hjälp..)
Andra änden, samma sak här.
Såhär kommer det isåfall bli, mittendelen från OBD konvertionen får klippas isär o lödas nya kablar på.
Vad jag kan hitta så är kablarna i B-Connectorn följande:
(Den i mitten)
IGP - Battery feed, only active when key is turned
ACS - A/C switch
STS - Starter switch
CYP - Cylinder position, (P)ulse or (M)ass, gives one pulse during each cam shaft rotation
TDC - Top dead centre, (P)ulse or (M)ass, gives four pulses during each cam shaft rotation
CKP - Crankshaft position, (P)ulse or (M)ass, gives several pulses (~20?) during each cam shaft rotation
LG - Ground for battery circuit
VSS - Vehicle speed sensor
Alla stämmer inte helt.. Jag fattar inte ett skit