Nu var det e tag sen det uppdaterades här. Har varit iväg o jobbat i Norge i nästan 3 veckor...brukar vanligtvis jobba i 12 dagar annars. Men då jag jobbat i så har jag legat lite på kvällarna o beställt lite saker.
Det vart ett riktigt fullcoiloverkitt D2 coilover Sport Modified från Streetperformence.se men leveranstiden var satt till Februari. Har ju inte direkt någon brådska så jag sa att det var ok att vänta tills då. Beställde äver värsta topplagringarna så man kan få mer justermån med.
Sen vart det en del nya klibbor som sattes på bilen..ska på med mycket fler!Även 25mm spacers till i fram från JSPEC.SE ett par spegeladaptrar för jag ska köra med mina cupspeglar istället tror jag.
Fick även hem mina nya hjullager..fattas bara ett hjullager i bak men det beställer jag i kväll o hoppas på att jag ska få det på onsdag.
En ny cool växelspak typ Dildo med LED ljus i rosa köptes också..retar säkert upp någon!
Vart även 2st kollektorer som jag ska ha till grenrörsbygget. Fattas bara lite rör o v-bandsklammer.
en t4 turbofläns fick jag också
Denna lilla klibba fick sitta på bakluckan:P
Fick hem våra nya team tröjor..vart fakriskt riktigt fina:)
Team Havajji Racing
Tog lite profilbilder till bygget