Mest troligt ja. Hade även jag satsat på coilovers, leta helst inte efter dom billigaste. Kvalitén varierar mycket på dom, samt att justerringarna har en tendens till att rosta fast. (egen erfarenhet).
Om du inte har quattro så är dom jätte billiga Men Quattro... Fyfan... Förstår inte varför priset skall ökas så!
Nix, har ju inte quattro (jag vet, det suger! men uppe i fart är min bil mycket snabbare än likadan med quattro hehe, och jag kör jämnt med en RS4 B5 från 100km/h... men prata inte med mig om start utan quattro, med 300hk på framhjulen...utan antispinn...!!)
Vet att polaren körde med dessa förra året. Vad jag kommer ihåg var han inte helt nöjd med dom, väldigt mjuka baktill. Du kan höra med honom själv annars, "hejpadig" här på garaget. Kör själv med XYZ efter rekommendation ifrån en bekant. Men har hört bra om k-sport, d2, bc coilovers också.
Vet att polaren körde med dessa förra året. Vad jag kommer ihåg var han inte helt nöjd med dom, väldigt mjuka baktill. Du kan höra med honom själv annars, "hejpadig" här på garaget. Kör själv med XYZ efter rekommendation ifrån en bekant. Men har hört bra om k-sport, d2, bc coilovers också.
Klr själv på XYZ coilisar på våran quattro = KING sänker 40-120mm och är helnöjda. 3 år senare i dag så sitter gängorna ännu inte fast justerbara i hårdhet i32 lägen kostar 7999:- för super sport modellen tror jag
Kan faktiskt rekommendera en kille på Oijoij som säljer coilovers till ett bra pris Kompisen o kusinen köpte av honom till en A4a och en Golf 3a. Riktigt bra coilisar o rostade inte i gängorna
Kan faktiskt rekommendera en kille på Oijoij som säljer coilovers till ett bra pris Kompisen o kusinen köpte av honom till en A4a och en Golf 3a. Riktigt bra coilisar o rostade inte i gängorna
Finns väl coilovers i rostfritt också, så det inte rostar i gängorna, men du har väl bara din på sommar-halvåret ? då spelar det väl inte så stor roll.
Finns väl coilovers i rostfritt också, så det inte rostar i gängorna, men du har väl bara din på sommar-halvåret ? då spelar det väl inte så stor roll.
om du ska köra med coils så får du räkna med att bilen blir sten hård ! det blir riktigt jävla hårt
tror en väghållningssats med sänkfjädrar och dämpare till är bättre Dock så är alla stötdämpare med fjädern runt om sig coilovers, det som i folkmun kallas coilovers är ställbara coilovers
Klr själv på XYZ coilisar på våran quattro = KING sänker 40-120mm och är helnöjda. 3 år senare i dag så sitter gängorna ännu inte fast justerbara i hårdhet i32 lägen kostar 7999:- för super sport modellen tror jag
Japp han är seriös leverantören är ju från tyskland. O dom finns även på ebay. Dock är de ingen skit med tanke på att min kusin haft sina över ett år o dom är som nya