Följ projekttråden om ni är nyfiken. Det är som sagt ett åretombil projekt så bilen kommer byta utseende till våren 2014. Bilen har idag 2 sponsorer men hoppas på fler..
Tanken är: [check] Svart lackad [check men blev missöden efter] Äppel grön kolfiber vinyl på huv, tak & baklucka. [Check] Mattsvart filmade framlycktor, sido blinkers å baklycktor [Check] Gröna dioder i p-ljus & reg-ljus [Check] Board fram & bakruta med Angrybird vinyl [Check] Detaljer i bilen får Angrybird vinyl [*]Andra fälgar med Angrybird vinyl [Check] Alla bakrutor utvändigt med transparant kolfiber vinyl [Check men togs bort] Alla bakrutor invändigt röktonat
Våren 2014
Tanken är: [*] Svart lackad "bättring" [*] Orange brilliant diamant vinyl på huv, tak & baklucka. [*] Mattsvart filmade framlycktor, sido blinkers [*] Tonade baklycktor med spray [*] Dioder i p-ljus [*] Dioder reg-ljus [*] Board fram & bakruta med Orange brilliant diamant [*] Detaljer i bilen får Orange brilliant diamant [*] Andra fälgar [*] Alla bakrutor fixas med nått..
Planerna går fram å tillbaka men kommer bli ändringar iallafall... Men ska börja med att få bilen besiktigad sedan ska den lackas å vinylas mm mm men vad det blir få bli en överaskning för det kommer bli överaskning för mig med för jag vet ej exakt va det blir
Transparant mattsvart strålkastar film, transparant kolfibervinyl, äppelgrön kolfibervinyl och angrybirdvinyl... Tack till min sponsor www.vinylstyling.se Handla mycke på www.vinylstyling.se å lägg rabattkod: frhe2013 å få 10% rabatt på ditt köp.
Vinylat bilen på huv tak & baklucka men tuvärr va vinylen felande från fabrik... Vinylen lossnade från bilen så nu har jag endast på huven kavr som jag trycker fast då å då.. Så bilen ska vinylas om... Men här är bilder på hur det blev iallafall..
Nuvarande utseende 2013 05 30 Blev ändrade planer när det djävlades så nu ser den ut som den gör.. Ska montera skärmbräddarna & emblem bak sedan få den se ut så här ett tag!