Får be om ursäkt, men glömde knäppa bilder på det jag gjort
lackat mkt delar, men de ligger på jobbet.
bärarmar är lackade med 2 lager primer, 2lager stenskottsskydd och 2 lager blanksvart. "bygeln" som fäster axeln till bararmarna är bara primade, men jag har ett problem. de fyra bussningarna som ligger runt axeln var slut å behövs bytas. ngn som vet var de går å fåtag på? kollat runt på de flesta internetsidor utan resultat.
byggt fästen för en extra krängare bak. även byggst om panhardstaget till ställbart vilket jag är mkt nöjd med. börjat klura lite på intercooler hållare å yxat upp stötfångarbaklen för å kunna borra hål för friskluftsintag.
Det avgaslindade extraktorgrenröret är till salu btw. börjat spåna på turbo med. hade först tänkt mig ny TB-58 turbo. men då jag nästan kan få 2 frächa beggade kvalitetsagregat för samma pris så väljer jag det ist. ngn som har ngt tips på turbo? funderat på holset hx35 men vet inte så mkt om det. tänker inte köra med ngt mitsuagg, leksaker..
fjädermenen e strippade för lack, men var bara onödigt arbete då jag ska ha tag i 960 fjäderben
har inte så gott om para nu, men hoppas jag kan jobba lite på lov. tid har inte heller funnits. prioriterat 740in lite just nu, slipar av all färg
tycker det e roligt att jag har några som följer mig, det gör meckandet roligare å det är alltid roligt med kommentarer, dock har jag inte skött min del på senaste med bilder å uppdates tyvärr
Mvh Alexander, och trevlig fortsättning på fredagkvällen!