Volkswagen Bora mk4 -Stance for the people Bilen såld!!!
nu var det dags igen! här är mitt projekt på min vw bora har redan hunnit göra en del men kommer fortsätta i vinter. det som är på listan är "STANCE" så klart;)
Ska jag fixa krympslang och fixa dom kablarna eller?
ja de hade varit kanon kan du löda ihop dom bara eller? och så krympslang över alla fyra? :S
Löder alla, sen krympslang på alla 4. Sen en stor krympslang över alla 4, fixar biffen
fan va gött tur man har en som kan de där jag tänkte bara dra ihop de med typ hona och hane eller liknande typ son rör grej som man klämmer ihop haha:lol: dåligt att jag inte tänkte på de!
ja de hade varit kanon kan du löda ihop dom bara eller? och så krympslang över alla fyra? :S
Löder alla, sen krympslang på alla 4. Sen en stor krympslang över alla 4, fixar biffen
fan va gött tur man har en som kan de där jag tänkte bara dra ihop de med typ hona och hane eller liknande typ son rör grej som man klämmer ihop haha:lol: dåligt att jag inte tänkte på de!
varit i garaget både i tisdags kväll och ikväll och grejat, så lite har blivit gjort bland annat så har jag målat om en vägg så garage platsen blev lite mysigare
innan
efter två lager färg
sedan kunde jag inte hålla mig utan var tvungen att kladda lite
vart ganska fräsigt tyckte jag och så blev de ljusare med (två flugor i en smäll)
ikväll vart de lite fälg monterings test och slipning av fälgarna
här vart de ju lite space kvar :think:
vet att bilen inte ser så låg ut men skall kicka på hur jag skall lösa sänkning mer bak. fram är i botten men har hört att de finns topp lagring som sänker lite mer så får kika på de framöver
har även bestämt mig för lack på fälgarna det kommer att bli Frozen Gray från bmw M5/M3 tror de kommer se riktigt fräckt ut
Är det i botten fram? Vad har du för märke på coilsen? Jag kan sänka 5cm till fram på min Audi
Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!
Är det i botten fram? Vad har du för märke på coilsen? Jag kan sänka 5cm till fram på min Audi
Jag har jom coilovers och borttagen hjälpfjäder så den är riktigt låg som sagt ser hög ut i fram men däcken sitter inte på fälgarna så är lägre än vad de ser ut;) i sommras va de ca 1cm markfrigång
hehe ja rosa är fräckt men de skall som sagt bli frozen gray ne inte ännu skall kika på de någon dag
Bara att googla så finner du
hittade färg kod men inte rätt men var inne på flygger och han kunde få ram genom namnet "frozen gray" och då fans det två eller tre olika. så skall dubbel kolla med bmw eller någon som har den färgen på sin bil
var precis det jag hittade med men när jag var inne på färg handeln så hittade han inte något när han sökte det utan han sökte frozen gray på och de skulle de heta något med "w.." kommer inte riktigt ihåg får leta vidare eller chansa på en av dom som färg handeln hade:/