Mja idag har det inte hänt så mycket, varit med flickvännen mest och tagit det lugnt nu när bilen är klar Men jag tog ändå tummen ur arslet och började med poleringen
Börjar med att ta bort lite damm eller liknande som stack upp med 4000 papper
Nu jävlar börjar det bli skillnad efter poleringen
Efter det så tog vi även och vaxade
Polering och vaxning på övre delen av bagageluckan klart
Mer kommer imorgon med poleringen
Snygga som fan.
Kvalitet som fan.
Går bra som fan.
The German Star
Jamen toningen är ju inte så stort projekt Sänkningen och AMG kjolpaketet är ju lite större Har du tänkt skaffa större fälgar också eller ska du köra med de som du har?
Mja liten update Har jobbat lite med att göra i ordning en annan merca och såg att den hade lite godsaker, så frågade ägaren om det var okej om jag bytte och tog lite
Så här är ett par högtalare jag tog och satte i hatthyllan ist för mina gamla spelar kanon ! förutom att jag verkar ha lite störningar någonstans -.-
Sen så bytte jag fälgar så steg upp ett hack ! 16 tum 55 profil! haha lite bättre kommer nämre och nämre 17 tum 40 profil
Jaa bilderna är dåliga men har en iphone nu så det förklarar ju :o blir cpiga bilder och kan tyvärr inte göra något åt det
Snygga som fan.
Kvalitet som fan.
Går bra som fan.
The German Star
Blev sjukt bra med nya fälgarna! Tycker dem va mkt snyggare än de förra!
Och vad då Iphones fel? Tycker inte det blir något fel på mina bilder? Riktigt bra kamera i dem ju!
Joo funkar perfekt tills man får jobb och skaffar 17tum pff överskattat är iphone, lite telefon för så mycket pengar Samsung S3 eller S4 har allt mycket bättre gånger 5 för samma pris <.<
Snygga som fan.
Kvalitet som fan.
Går bra som fan.
The German Star
Mja idag när jag balanserade däcken i skolan så tog jag tummen ur arslet och tog bort en bult som gick av i våras, av min granne som överdrivde med kraften från mutterknackare
Tog bort skivan och sen börja värma med induktionsvärmare, sen ta rörtång och dra som fan! och whipps tillslut släppte den
Snygga som fan.
Kvalitet som fan.
Går bra som fan.
The German Star
Idag fick man en beställning hem, dock var det bara för skojs skull när en polare hittade denna på Ebay ;D Ursäktar för den usla kvaliten, men iphonen min tar inte bättre bilder -.-
Snygga som fan.
Kvalitet som fan.
Går bra som fan.
The German Star