3480
Sök

Decarbonizer

2 035 Inlägg
15 oktober 2012
Trådstartare
Finns det i sverige lr kanske någonstans runt jönköping??

Är nån ny teknik som ska rensa bort all avlagringar i insprutningssystemet och förbättra diverse saker. Ta bort kolavlagringar.

bra eller dåligt??

Biljudsveteran sen 1984!

2 035 Inlägg
16 oktober 2012
Trådstartare
Ingen som hört talas om detta?

Biljudsveteran sen 1984!

Elektriker
160 Inlägg
1 758 Inlägg
16 oktober 2012
Låter som trams.
Företagsnamnet finns inte ens registrerat. Telefonnumret på hemsidan är ett mobilnummer som går till en privatperson.

Boosted engines are an addictive sickness
1 163 Inlägg
22 oktober 2012
Campar sitter och gissar på 90% av sina inlägg så ta ingenting seriöst ifrån honom..

~Andy~

Elektriker
160 Inlägg
23 oktober 2012
Andyy90 skrev:
Campar sitter och gissar på 90% av sina inlägg så ta ingenting seriöst ifrån honom..

Va? Jag länkade första bästa länken jag hittade på Google roll

Mjau säger kissen

1 163 Inlägg
23 oktober 2012
Campar skrev:
Andyy90 skrev:

Va? Jag länkade första bästa länken jag hittade på Google roll

Och TS undrade ifall det var bra eller dåligt.. dvs någon som hade provat det.. att bara kasta länkar hit och dit verkar ju inte så smart i det läget..

~Andy~

1 758 Inlägg
24 oktober 2012
Andyy90 skrev:
Och TS undrade ifall det var bra eller dåligt.. dvs någon som hade provat det.. att bara kasta länkar hit och dit verkar ju inte så smart i det läget..

Han frågade även om det finns i Sverige och länken var till svenska återförsäljaren.

1 163 Inlägg
24 oktober 2012
schnauz skrev:
Andyy90 skrev:

Han frågade även om det finns i Sverige och länken var till svenska återförsäljaren.

Att länka till någonting man inte har någon aning om hur det fungerar anser jag ju knappast vara smart..

Frågan som betyder något i denna tråden är ju antagligen ifall det är BRA eller DÅLIGT..

~Andy~

Sök