Ett projekt utan deadline, budget och annat jobbigt. Allt kommer att ses över i mån av tid och idéer. Målet är att bygga en clean och välljudande vardagsbil med showkänsla.
PhlippenDesignAudio skrev:Kolla in detta! Det känns att det spelar kan jag lova! https://www.youtube.com/watch?v=rMfhxyJ … ata_player
Figgaro skrev:PhlippenDesignAudio skrev:Kolla in detta! Det känns att det spelar kan jag lova! https://www.youtube.com/watch?v=rMfhxyJ … ata_playerSer ut att lira fint haha
PhlippenDesignAudio skrev:Figgaro skrev:PhlippenDesignAudio skrev:Kolla in detta! Det känns att det spelar kan jag lova! https://www.youtube.com/watch?v=rMfhxyJ … ata_playerSer ut att lira fint hahaKanske mer högt än fint men inte dåligt;)
Figgaro skrev:PhlippenDesignAudio skrev:Figgaro skrev:Ser ut att lira fint hahaKanske mer högt än fint men inte dåligt;)Jo ja förstår de 18" te "vanlig" musik är ju inte det lättaste å få till:DHar ni prov spelat 8"aren ?
PhlippenDesignAudio skrev:Figgaro skrev:Ser ut att lira fint hahaKanske mer högt än fint men inte dåligt;)
Figgaro skrev:Ser ut att lira fint haha
Pall3 skrev:Grymt snyggt
davidburman skrev:Fint blir det Men blir det inte jobbigt att öppna hanskfacket för att reglera volymen?
PhlippenDesignAudio skrev:davidburman skrev:Fint blir det Men blir det inte jobbigt att öppna hanskfacket för att reglera volymen? Har ju fungerande rattstyrning så sköter allt på ratten och paddan:)Tackar!
davidburman skrev:PhlippenDesignAudio skrev:davidburman skrev:Fint blir det Men blir det inte jobbigt att öppna hanskfacket för att reglera volymen? Har ju fungerande rattstyrning så sköter allt på ratten och paddan:)Tackar! Ah okej, då blir det ju enklare Har också funderat på det, är ganska trött på att böja mig fram för att byta låt hela tiden
PhlippenDesignAudio skrev:davidburman skrev:PhlippenDesignAudio skrev:Har ju fungerande rattstyrning så sköter allt på ratten och paddan:)Tackar! Ah okej, då blir det ju enklare Har också funderat på det, är ganska trött på att böja mig fram för att byta låt hela tiden Jo det blir ju det Kan kolla pris åt dig om du vill? Behöver bara årsm. stereo modell och sen måste jag veta vilket ljudsystem du har original
davidburman skrev:PhlippenDesignAudio skrev:Har ju fungerande rattstyrning så sköter allt på ratten och paddan:)Tackar! Ah okej, då blir det ju enklare Har också funderat på det, är ganska trött på att böja mig fram för att byta låt hela tiden
PhlippenDesignAudio skrev:Har ju fungerande rattstyrning så sköter allt på ratten och paddan:)Tackar!
davidburman skrev:PhlippenDesignAudio skrev:davidburman skrev:Ah okej, då blir det ju enklare Har också funderat på det, är ganska trött på att böja mig fram för att byta låt hela tiden Jo det blir ju det Kan kolla pris åt dig om du vill? Behöver bara årsm. stereo modell och sen måste jag veta vilket ljudsystem du har original Har hittat en för 450 + frakt från England på E-bay. Vart köpte du? Har AS1 org. Kenwood nu, 9-5 -00
PhlippenDesignAudio skrev:davidburman skrev:Ah okej, då blir det ju enklare Har också funderat på det, är ganska trött på att böja mig fram för att byta låt hela tiden Jo det blir ju det Kan kolla pris åt dig om du vill? Behöver bara årsm. stereo modell och sen måste jag veta vilket ljudsystem du har original
davidburman skrev:Ah okej, då blir det ju enklare Har också funderat på det, är ganska trött på att böja mig fram för att byta låt hela tiden
davidburman skrev:Såg ut att lira bra