en sådan bil rullar aldrig ute på vägen igen det e för bra bil den är med största sannolikhet redan ner plockad men man kan ju alltid hoppas att den kommer tilbaka oskadd den e nog inte kvar i stockholms trakten iallafall
Jag kan bara säga trist, och en liten läxa. Visa aldrig regnr på era bilar... Såg dina bilder där regnr syns klart och tydligt! inte så svårt att faxa fordonsupplysningen och ta reda på vart den finns? Men jag hoppas du får tillbaka den, och att den inte är helt trashad! Ska hålla ögonen öppna i söderort!
Ursäkta att jag är lite sen i tråden... Men har ingen sett detta inlägg, iaf trådskaparen?? GANSKA bra utgångspunkt och ett bra livstecken! Om det nu stämmer dvs...
stuntjunkie skrev:
söker du efter en BMW M5 -99 med reg nummer TMN 352?
har sett en sådan köra i norr ort närmare sagt i upplands bro kommun vart jag bor.
Får kolla upp det där lite mer exakt. får hoppas på att det är den bilen. tråkigt om det nu skulle vara min bil...man vill inte se bilen precis i det skicket.. får hoppas på det bästa..
Får kolla upp det där lite mer exakt. får hoppas på att det är den bilen. tråkigt om det nu skulle vara min bil...man vill inte se bilen precis i det skicket.. får hoppas på det bästa..
Lite dålig respons du har... bara sisådär 6veckor efter att 'stuntjunkie' sa att han sett din bil så säger du att du ska kolla upp de.... saknar du din bil eller vad?!?!
Har du inte försäkring på bilen ?? Du borde ju ha fått ersättning för bilen vid det här laget. SÅ även om du skull ehitta bilen så är den försäkringsbolagets egendom då dom har köpt den av dig.
har fått en massa tips o så. många som har sett likadana bilar med samma färg o allt men dock fel regnummer. hinner inte o kolla här inne hela tiden eftersom alla tips måste kollas upp.. försäkringsbolaget har ersatt mig men det ersätter ändå inte min bil liksom...om man har sparat halva sitt liv till en sån och förlorar bilen rätt snabbt så blir man lite less på allt..
försäkringsbolaget har ersatt mig men det ersätter ändå inte min bil liksom...
Bara att gå vidare då! Även om den skulle hittas så är det numera bolagets egendom. Bara att leta efter ett nytt ex. (Du fick väl ett någorlunda bra bud från bolaget? Så du kan köpa en annan..?)
Själv har jag pärlan (Inte lika stöldbegärlig som din.) parkerad låst och larmad (Med imobilizer.) i låst och larmat garrage (Koplat till SOS.) med ratten avmonterad. (Snapoff, snabbfäste.) ändå känner man sig inte säker på att den får vara ifred/kvar.