3392
Sök

Nu är motet rågat,nu blir det polisanmälan med här då garaget inte gör nått(räcker nu)

2 452 Inlägg
10 november 2012
Trådstartare
är så jävla trött nu att mitt humör gått igång att jag har bara lust o slå ihjäl personen som håller på att mobba o trakasera hela tiden,dels här på garaget samnt andra sidor med...polisanmälan görs snart inom 1 timma...för trakasseri samnt mobbning samnt försök till att köra över farmor o en till inga namn nämda vem jag menar som är den andre personen.

döden kommer tillbaka

Meldem
4 137 Inlägg
10 november 2012
Okej..
Vart vill du komma med den här tråden, förstår inte riktigt?
Det är väl bara att anmäla aset.
Senast redigerat av TouchOfRed (10 november 2012)

2 452 Inlägg
10 november 2012
Trådstartare
ja det är det men denna person håller även på här o gör det...o när man skickar till nån moderator så görs det inget...vet nämligen att denna person o dom andra läser här.är inget skämt från min sida utan allt är lämmnat o får gå till åtal med då.

döden kommer tillbaka

Meldem
4 137 Inlägg
10 november 2012
turbodeath skrev:
ja det är det men denna person håller även på här o gör det...o när man skickar till nån moderator så görs det inget...vet nämligen att denna person o dom andra läser här.är inget skämt från min sida utan allt är lämmnat o får gå till åtal med då.

Hmm ok.
Vad är det han gör då? Trakasserar dig ja, men varför?

2 452 Inlägg
10 november 2012
Trådstartare
tycker väl det är kul eller så har han bara en 5årings hjärna,är inte bara mig han trakar utan en till.men ena polisanmälan är gjord nu sen ska det bli en till för att kapa konton med o sprida bilder o göra om dom mm...vill inte gå in på detaljer,låter rättväsendet sköta det nu...all info dom behöver har dom fått nu ..

döden kommer tillbaka

carzy
461 Inlägg
12 november 2012
Förstår inte riktigt meningen med att göra en tråd när du inte berättar vad det handlar om förutom trakasserier.

Vad har hänt ?

Team BSG

Gymnasieutbildad däcksparkare
382 Inlägg
13 november 2012
va?

Motorer är som människor, Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Muttley
13 november 2012
Funkade inte din blogg eller har de slutat använda de här ?

2 452 Inlägg
13 november 2012
Trådstartare
vi kan väl säga så här....mitt konto blev kapat man gjorde om bilder med text o annat tycket,otrevliga kommenaterer både här o andra ställen.jag vet med 98% vem det är.men det är inte mitt jobb längre utan allt finns hos polisen så får dom ta det till åtal då det var kränkningar som leder till åtal.

döden kommer tillbaka

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
13 november 2012
Trakassera tillbaka dubbelt så hårt, eller sök upp vederbörande person och ta till lite mer radikala metoder så kanske det upphör.

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

2 452 Inlägg
13 november 2012
Trådstartare
visst skulle jag kunna göra det...känner ju en del mcfolk som man inte ska leka med(jobbar ett par på mitt jobb nämligen)men jag sjunker inte så lågt...försöker ju iallafall inte köra över folk som vissa andra gör nästan.rättväsendet får ta över,blir det illa så får vi se vad man gör eller inte gör.

döden kommer tillbaka

Meldem
4 137 Inlägg
13 november 2012
turbodeath skrev:
visst skulle jag kunna göra det...känner ju en del mcfolk som man inte ska leka med(jobbar ett par på mitt jobb nämligen)men jag sjunker inte så lågt...försöker ju iallafall inte köra över folk som vissa andra gör nästan.rättväsendet får ta över,blir det illa så får vi se vad man gör eller inte gör.

Räkna dock inte med att han åker dit hårt. Med tanke på Sveriges klena straff som ges ut..

1 101 Inlägg
13 november 2012
Ska jag vara ärlig så förstår jag mig inte på folk som kan känna sig trakaserad över INTERNET?
Genom att bry dig så mycket å skriva öppet om det så får säkert killen det han vill!

Att jävlas med folk över internet är lite som småbarnsbråk, bryr sig inte personen man jävlas med är de inget skoj alls!!

Det omöjliga tar bara lite längre tid att utföra...
www.nogs.se
200a Projektet

Muttley
13 november 2012
Eftersom denna tråd inte tillför något så tänker jag dela min åsikt.  Du skryter om att du har mc folk bak dig.  Sådant håller man tyst om....

Du sjunker till exakt lika låg nivå så fort du drar upp de ens.  Stå upp för dig själv och lös det.

Meldem
4 137 Inlägg
13 november 2012
Woojen skrev:
Ska jag vara ärlig så förstår jag mig inte på folk som kan känna sig trakaserad över INTERNET?
Genom att bry dig så mycket å skriva öppet om det så får säkert killen det han vill!

Att jävlas med folk över internet är lite som småbarnsbråk, bryr sig inte personen man jävlas med är de inget skoj alls!!

Grejen är ju att hans konto(n) blev hackade. Och personen ifråga, han som hackade hans konto(n) har ju skrivit massa grejor lite överallt. Klar som f*n man bryr sig om nå hackar ens konton och skriver massa skit överallt?

1 101 Inlägg
13 november 2012
Klart man hade brytt sig men kanske inte visat det såhär öppet smile, nu visar ju han bara idioten att han har lyckats! typ så jag menade

Det omöjliga tar bara lite längre tid att utföra...
www.nogs.se
200a Projektet

Meldem
4 137 Inlägg
13 november 2012
Woojen skrev:
Klart man hade brytt sig men kanske inte visat det såhär öppet smile, nu visar ju han bara idioten att han har lyckats! typ så jag menade

Aha ! Jo det har du helt rätt i. tongue

Knegare
718 Inlägg
13 november 2012
Trakaserar han er (?) via garaget.org? I så fall är det ju bara blocka personen och om inte kan ju inte garaget.org göra något åt det?

William 2009-02-20

2 452 Inlägg
14 november 2012
Trådstartare
för att klargöra jag skrev inte att jag har mcfolk bakom mig,jag sa att jag känner en del då vi har 3 st som jobbar på mitt jobb o är lite halvkrimminela på sitt sätt...sen visst dom vet om att jag har haft problem med att nån kapat mitt konto samnt gjort en del grejer mot min familj.är som sagt lite värre när man ger sig på ens familj jag bryr mig inte på detta sättet för mig själv nu.jag kan ta för mig o svara men familjen skall inte behöva lida,dom får gärna ge sig på mig men inte övriga personer som sagt,skrämma upp en 5 åring är väl inte okej så vad tror ni.

döden kommer tillbaka

Sök