är så jävla trött nu att mitt humör gått igång att jag har bara lust o slå ihjäl personen som håller på att mobba o trakasera hela tiden,dels här på garaget samnt andra sidor med...polisanmälan görs snart inom 1 timma...för trakasseri samnt mobbning samnt försök till att köra över farmor o en till inga namn nämda vem jag menar som är den andre personen.
ja det är det men denna person håller även på här o gör det...o när man skickar till nån moderator så görs det inget...vet nämligen att denna person o dom andra läser här.är inget skämt från min sida utan allt är lämmnat o får gå till åtal med då.
ja det är det men denna person håller även på här o gör det...o när man skickar till nån moderator så görs det inget...vet nämligen att denna person o dom andra läser här.är inget skämt från min sida utan allt är lämmnat o får gå till åtal med då.
Hmm ok. Vad är det han gör då? Trakasserar dig ja, men varför?
tycker väl det är kul eller så har han bara en 5årings hjärna,är inte bara mig han trakar utan en till.men ena polisanmälan är gjord nu sen ska det bli en till för att kapa konton med o sprida bilder o göra om dom mm...vill inte gå in på detaljer,låter rättväsendet sköta det nu...all info dom behöver har dom fått nu ..
vi kan väl säga så här....mitt konto blev kapat man gjorde om bilder med text o annat tycket,otrevliga kommenaterer både här o andra ställen.jag vet med 98% vem det är.men det är inte mitt jobb längre utan allt finns hos polisen så får dom ta det till åtal då det var kränkningar som leder till åtal.
visst skulle jag kunna göra det...känner ju en del mcfolk som man inte ska leka med(jobbar ett par på mitt jobb nämligen)men jag sjunker inte så lågt...försöker ju iallafall inte köra över folk som vissa andra gör nästan.rättväsendet får ta över,blir det illa så får vi se vad man gör eller inte gör.
visst skulle jag kunna göra det...känner ju en del mcfolk som man inte ska leka med(jobbar ett par på mitt jobb nämligen)men jag sjunker inte så lågt...försöker ju iallafall inte köra över folk som vissa andra gör nästan.rättväsendet får ta över,blir det illa så får vi se vad man gör eller inte gör.
Räkna dock inte med att han åker dit hårt. Med tanke på Sveriges klena straff som ges ut..
Ska jag vara ärlig så förstår jag mig inte på folk som kan känna sig trakaserad över INTERNET? Genom att bry dig så mycket å skriva öppet om det så får säkert killen det han vill!
Att jävlas med folk över internet är lite som småbarnsbråk, bryr sig inte personen man jävlas med är de inget skoj alls!!
Ska jag vara ärlig så förstår jag mig inte på folk som kan känna sig trakaserad över INTERNET? Genom att bry dig så mycket å skriva öppet om det så får säkert killen det han vill!
Att jävlas med folk över internet är lite som småbarnsbråk, bryr sig inte personen man jävlas med är de inget skoj alls!!
Grejen är ju att hans konto(n) blev hackade. Och personen ifråga, han som hackade hans konto(n) har ju skrivit massa grejor lite överallt. Klar som f*n man bryr sig om nå hackar ens konton och skriver massa skit överallt?
för att klargöra jag skrev inte att jag har mcfolk bakom mig,jag sa att jag känner en del då vi har 3 st som jobbar på mitt jobb o är lite halvkrimminela på sitt sätt...sen visst dom vet om att jag har haft problem med att nån kapat mitt konto samnt gjort en del grejer mot min familj.är som sagt lite värre när man ger sig på ens familj jag bryr mig inte på detta sättet för mig själv nu.jag kan ta för mig o svara men familjen skall inte behöva lida,dom får gärna ge sig på mig men inte övriga personer som sagt,skrämma upp en 5 åring är väl inte okej så vad tror ni.