3383
Sök

Nu är motet rågat,nu blir det polisanmälan med här då garaget inte gör nått(räcker nu)

carzy
461 Inlägg
14 november 2012
Då är frågan varför det ens kom på tal om MC-folk , om det nu inte var i syfte att nämna att dom fanns bakom dig?

Hoppas det löser sig i vilket fall ! smile
Senast redigerat av Mobeerg (14 november 2012)

Team BSG

2 452 Inlägg
14 november 2012
Trådstartare
det var bara för att nån skrev att man kan ju ta lagen i egna händer,men det är ju som sagt går det för långt att man ger sig på 5 åringar så visst varför inte...alla har väl nån typ av familj o man skyddar ju sina kära.

döden kommer tillbaka

Saabifierad
2 031 Inlägg
14 november 2012
Det är intressant att ingen moderator eller admin kommenterar denna tråd, ungefär som att de inte vågar när någon känner sig hotat eller trakaserad?

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

STHLM(S)LOW CREW!
564 Inlägg
14 november 2012
onödigt blanda in snuten. ta hand om det själv istället

Stolt arrangör av Stockholms största bilträffar!
STHLM(S)LOW CREW!
STHLM(S)LOW @ FACEBBOK.

1 705 Inlägg
14 november 2012
Slash skrev:
Det är intressant att ingen moderator eller admin kommenterar denna tråd, ungefär som att de inte vågar när någon känner sig hotat eller trakaserad?

Vet inte riktigt vad du förväntar dig att dom ska kommentera?
Som jag förstått det har någon trakasserat TS familj, och det kan knappast mod göra något åt.

Om TS kunde visa på trakasserier här på garaget som ignorerats av moderatorer och admin så vore det en annan sak, men eftersom han inte påvisat något sådant så antar jag att det inte existerar.

2 452 Inlägg
14 november 2012
Trådstartare
För att just nu så gör jag inget själv förutom o betar av en lista på namn som kommer härifrån,

döden kommer tillbaka

Cykelhatande yrkeschaufför.
241 Inlägg
14 november 2012
Sitter ni på fullaste allvar och pratar om att misshandla personer på ett offentligt forum, som dessutom nu är bunden till det här ärendet? Snälla någon...

OP: Det finns ingenting vettigt i att starta en tråd här och gnälla över att folk är skitjobbiga. Gör en polisanmälan och skäll lite mer på admins, för det framgår bara som att du vill ha uppmärksamhet med den här tråden.

Saabifierad
2 031 Inlägg
14 november 2012
rcy skrev:
Slash skrev:

Som jag förstått det har någon trakasserat TS familj, och det kan knappast mod göra något åt.

Om TS kunde visa på trakasserier här på garaget som ignorerats av moderatorer och admin så vore det en annan sak, men eftersom han inte påvisat något sådant så antar jag att det inte existerar.

TS känner sig trakasserad på detta forum av en eller flera (på andra ställen också men nu gäller det just detta forum), då vore det bra om någon moderator eller admin skriver att ta kontakt med oss eller något men som vanligt när det gäller dessa saker är det tyst.

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

1 705 Inlägg
14 november 2012
Slash skrev:
rcy skrev:
Slash skrev:

TS känner sig trakasserad på detta forum av en eller flera (på andra ställen också men nu gäller det just detta forum), då vore det bra om någon moderator eller admin skriver att ta kontakt med oss eller något men som vanligt när det gäller dessa saker är det tyst.

Om TS blivit trakasserad på detta forum så vore det väl väldigt enkelt att skicka med en länk eller ett exempel.

Jag vill inte misstro TS på något vis, men innan jag sett något som kan klassas som trakasserier så skulle jag ta det lugnt med att kritisera moderatorerna.
Jag vet vilket jävla hästjobb dom gör och hur många som gnäller om allt möjligt, så innan jag sett exempel på dessa trakasserier så lever jag i lugn förvissning om att moderatorerna gör sitt jobb så gott dom kan.

309 Inlägg
14 november 2012
rcy skrev:
Slash skrev:
rcy skrev:

Om TS blivit trakasserad på detta forum så vore det väl väldigt enkelt att skicka med en länk eller ett exempel.

Jag vill inte misstro TS på något vis, men innan jag sett något som kan klassas som trakasserier så skulle jag ta det lugnt med att kritisera moderatorerna.
Jag vet vilket jävla hästjobb dom gör och hur många som gnäller om allt möjligt, så innan jag sett exempel på dessa trakasserier så lever jag i lugn förvissning om att moderatorerna gör sitt jobb så gott dom kan.

TS  Skriver ju att hans konton blivit hackade inte att han blivit trakaserad! Nån skriver massa skit lite här o var i hans namn.

Försöker iaf
12 819 Inlägg
14 november 2012
Ser ingen anledning med denna tråden då du redan vänt dig till polisen. Förstår inte vad ledningen bakom Garaget.org kan göra åt saken, speciellt inte forummedlemmarna som skriver i denna tråden.

Låser därför.

Mvh Tommy, Moderator

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Sök