"Man måste plocka isär något för att kunna lära sig att sätta ihop det igen"
Skriv en kommentar om vad du tycker och lägg en röst på någon av bilarna. Kolla också in mitt projekt 960 T5 .
Angry Drift Team
Gott om plats för vattenkylare där bak så blir det lättare att få till det i fronten. För där fram lär jag ju hjälpa dig och bygga en maxad intercooler
Så original 240 utseende som möjligt, med XC-chassi och drivlina tillsammans med XC i-bräda, stolar, baksäte. Sedan så omgjorda dörrsidor, tak och hatthylla till att passa in på den modernare interiören, hade varit något, OEM+
Så original 240 utseende som möjligt, med XC-chassi och drivlina tillsammans med XC i-bräda, stolar, baksäte. Sedan så omgjorda dörrsidor, tak och hatthylla till att passa in på den modernare interiören, hade varit något, OEM+
Kan inte mer än hålla med. Skulle bli riktigt läckert!
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Gott om plats för vattenkylare där bak så blir det lättare att få till det i fronten. För där fram lär jag ju hjälpa dig och bygga en maxad intercooler
ja men de e ji inte så dumt de:) har du någon stor ic liggandes;)
Kan inte mer än hålla med. Skulle bli riktigt läckert!
ja men de e ji inte så dumt de:) har du någon stor ic liggandes;)
http://rpglasfiber.com/ har skärmbreddare som jag tror skulle kunna funka i ditt fall, dock måste dom nog vara lite bredare än de dom har. blir ju lite rallystuk, dessvärre inte så orginal men ett förslag iallafall.
lägger en prem och längtar efter updates med mycke bilder!
du skulle klyva 240in på mitten låta de bli som breddning;)
Tanken har slagit mig men kom fram till att rutorna blir stort problem för mig att bredda:/
kolla in breddningen från en sportquattro! skulle nog bli ballt.. det e ganska runda former på en kantig bil! dock skulle du juh försöka ha orginal utseendet kvar..skulle va coolast!
http://rpglasfiber.com/ har skärmbreddare som jag tror skulle kunna funka i ditt fall, dock måste dom nog vara lite bredare än de dom har. blir ju lite rallystuk, dessvärre inte så orginal men ett förslag iallafall.
lägger en prem och längtar efter updates med mycke bilder!