Mycket o göra på jobb resulterar i att man inte hinner så mycket som man skulle vilja... MEN har hunnit med förvånansvärt mycket sen sist faktiskt!
Fått snyggat till lite i motorrummet, dock inte klar med det än. Beställt grejer jag "behöver"
och börjat på dörrsidorna!
Röda höljen osv på plats, inte klart än dock. Ska ha på avgastape när jag bygger nytt avgas, bland annat
Original dörrsida... hehe
Jag undrar varför det var dåligt ljud i originalhögtalarna?
Tanken var från början 2st 6,5" i varje dörr, men de hade blivit lite väl tajt kände jag sen..
Börja kapa upp hål så högtalarna får plats, tagit bort andra ovesentliga delar också
Efter en väldans massa pusslande, med spring ut och in till bilen fick jag till slut limmat fast de två ringarna
6,5" och 5,25" fick de bli istället. högtalarna passar som hans i greta!
något sånhärade kommer de då bli
...jag gillar när de är tight...
en till original dörrsida!
denna sidan var ännu svårare, eftersom ringarna "måste" sitta på exakt samma ställe som på andra sidan...
en ring på plats!
två ringar på plats!
känns som att det inte kunde bli mer likt än såhär?
Bäst o köpa en mätare o testa så att det verkligen passar innan jag lagt ner allt för mycket jobb
mer belysning på ingång!
Ska börja plasta dörrsidorna imorron om jag hinner, annars till helgen. Tänkte börja med att bygga in små "lådor" och lägga igen lufthålen, eftersom jag tänkte fälla in mätare och diskanter där:)
om ni ändå läst kan ni ju lägga en kommentar me va ni tycker också eller om ni har några roliga idéer?