ivaldi skrev:
JDMy00 skrev:
Jag ska nog börja påstå att alla olyckor har med stance att göra tror jag. Då alla bilar har "stance", sen vidare den är snygg eller inte är en annan femma.
Enda anledningen till denna olycka är idioten som kör.
Detta måste ju vara de mest trångsynta inlägg jag läst här på garaget. Klart som helvete att hans hjulvinkel bidrog till olyckan! Tror du fästet är bra när man har däcken i 45 graders vinkel mot väglaget?
Och detta måste då vara ett inlägg som ett resultat av begränsad intelligens, är du på riktigt?
Om du är det, så antar jag att du kan läsa denna text också, då vill jag bara fråga en sak.
Om denna lexus-förare hade hållt samma hastighet som övriga trafiken och inte kört som en bankrånare, tror du då på allvar att det skulle fått samma resultat?
Jag säger inte här att hans hjulvinklar påverkade, utan jag frågar bara om han hade kört lika lugnt som övriga trafiken, hade det då fått samma resultat?
Att Stance påverkar har inte ett skit med detta att göra, hade åsnan kört på bana är det en annan sak, då kan man diskutera hjulvinklar hit och dit.
Men nu är det på allmän väg och då undrar jag om det beror mer på körstilen än hjulvinkeln som sådan..