21 december 2012
Trådstartare
fantomen skrev:
Alltså KIA och hyundai är så tråkiga och hemska så jag fattar inte ens varför ni snackar om dem. Alltså köper man en sån ser man verkligen inte fram emot att köra bil. Då är det värt att lägga ut pengarna på en Volvo/Mazda/Ford eller vad man istället vill ha. För att vakna upp och komma på att det är en KIA ute på parkeringen vore inte så kul.
Jeremy Clarkson sa ju faktiskt att dom som kör Hyundai bör lyssna på: Always look on the bright side of life
en kia/hyundai passar perfekt till en moder/far som aldrig kör snabbare än 90-100. och inte ser bilen än något annat än ett transportmedel till jobb och affär typ. som min mor som endast kör till jobb,affär sedan står bilen typ still.
och en polare till mig som är lika gammal som mig kör en kia ceed helt ny. och han är gör nöjd med bilen!
det är en perfekt bil i mitt tycke om man inte kör något större. men vill man ha en bil med mycket effekt och grym väghållning och skön att sitta i med "happy ending" som tillval så hade jag väl också köpt en splitt ny volvo eller audi osv. men till en moder på 58 år?
edit jag hade lätt tagit audin i detta tillfälle. men då den endast har en motor på 100+hk. och jag har 2 bilar på 115hk så vet jag hur tråkigt det är och köra i längden. "stora motorn" i hyundai är ju faktiskt på 180 hk. och det är väl inte direkt dåligt för en tdi
och ändå ligga på 0,5 ca
Senast redigerat av Tryck_o_pys (21 december 2012)
..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!