3211
Sök

Styling och uppfräschning Audi S3

Här kommer en projekttråd på min S3:a för er som vill se vad som händer i framtiden. Jag hade tänkt mig att det mesta på bilen ska va svart med ytterst lite rött och silver/krom.

159 067 Visningar
Uppdaterades senast 12 maj 2017
306 Inlägg
5 februari 2013
#201
muuns skrev:
Green-Mercedes skrev:
Du kan ju lägga LED vid pedalerna och vid fötterna på passagerarsidan smile Titta gärna på min sida om du vill ha idéer smile
Det har jag redan bestämt att jag ska göra smile Men då har jag typ 4 meter över tongue Funderar att ha lite under huven om motorn skulle jävlas en mörk natt tongue
Hahha det skulle kanske vara något smile Och kanske i skuffen också smile Där har jag eftersom jag har alla verktyg där smile Blev mycket lättare att se något efter jag satt dit dem smile

Ta gärna en titt på min Mercedes W202a http://www.garaget.org/?car=306912
Kolla in min projekttråd och kommentera gärna :) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=263086

471 Inlägg
5 februari 2013
Trådstartare
#202
Green-Mercedes skrev:
muuns skrev:
Green-Mercedes skrev:
Du kan ju lägga LED vid pedalerna och vid fötterna på passagerarsidan smile Titta gärna på min sida om du vill ha idéer smile
Det har jag redan bestämt att jag ska göra smile Men då har jag typ 4 meter över tongue Funderar att ha lite under huven om motorn skulle jävlas en mörk natt tongue
Hahha det skulle kanske vara något smile Och kanske i skuffen också smile Där har jag eftersom jag har alla verktyg där smile Blev mycket lättare att se något efter jag satt dit dem smile
Jag har en skitful stor högtalarlåda där tongue Kommer inte åt verktygen wink


RetarDz
27 Inlägg
5 februari 2013
#203
porr belysning under säterna slår aldrig fel (Y)


306 Inlägg
5 februari 2013
#204
muuns skrev:
Green-Mercedes skrev:
muuns skrev:

Det har jag redan bestämt att jag ska göra smile Men då har jag typ 4 meter över tongue Funderar att ha lite under huven om motorn skulle jävlas en mörk natt tongue
Hahha det skulle kanske vara något smile Och kanske i skuffen också smile Där har jag eftersom jag har alla verktyg där smile Blev mycket lättare att se något efter jag satt dit dem smile
Jag har en skitful stor högtalarlåda där tongue Kommer inte åt verktygen wink
Nå då vad det värre smile Men förr eller senare hittar du nog på något smile Brukar alltid komma idéer fram med tiden smile

Ta gärna en titt på min Mercedes W202a http://www.garaget.org/?car=306912
Kolla in min projekttråd och kommentera gärna :) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=263086

471 Inlägg
5 februari 2013
Trådstartare
#205
Frugan_92 skrev:
porr belysning under säterna slår aldrig fel (Y)
Har tänkt mig det smile Funderar bara hur jag ska dra elen smile Ordnar sig nog.


Med-lem
341 Inlägg
5 februari 2013
#206
Sätt under framstolarna så det blir att lysa vid fötterna för dom i baksätet också och i bagaget kanske? smile

Kör: Passat 3BG 1.8T -05

471 Inlägg
5 februari 2013
Trådstartare
#207
PatrikB92 skrev:
Sätt under framstolarna så det blir att lysa vid fötterna för dom i baksätet också och i bagaget kanske? smile
Kommer förmodligen att hamna under stolarna men bagaget är jag osäker på smile Ska nog fixa det i samband med ljudbygge smile


Highland Street Crew
170 Inlägg
5 februari 2013
#208
muuns skrev:
Det har jag redan bestämt att jag ska göra smile Men då har jag typ 4 meter över tongue Funderar att ha lite under huven om motorn skulle jävlas en mörk natt tongue
Skriv A3 under huven lol


50 Inlägg
6 februari 2013
#209
Shewii skrev:
muuns skrev:
Det har jag redan bestämt att jag ska göra smile Men då har jag typ 4 meter över tongue Funderar att ha lite under huven om motorn skulle jävlas en mörk natt tongue
Skriv A3 under huven lol
haha, ja de vore lite oväntat när folk tittar under huven.


471 Inlägg
6 februari 2013
Trådstartare
#210
Svedling skrev:
Shewii skrev:
muuns skrev:
Det har jag redan bestämt att jag ska göra smile Men då har jag typ 4 meter över tongue Funderar att ha lite under huven om motorn skulle jävlas en mörk natt tongue
Skriv A3 under huven lol
haha, ja de vore lite oväntat när folk tittar under huven.
Fattar inte riktigt hur jag ska göra det bara tongue Sen så ska de ju va S3 wink


Highland Street Crew
170 Inlägg
6 februari 2013
#211
muuns skrev:
Svedling skrev:
Shewii skrev:
Skriv A3 under huven lol
haha, ja de vore lite oväntat när folk tittar under huven.
Fattar inte riktigt hur jag ska göra det bara tongue Sen så ska de ju va S3 wink
ja just det tongue får skylla på att A och S sittter så nära varandra på tangentbordet lol


471 Inlägg
6 februari 2013
Trådstartare
#212
Shewii skrev:
muuns skrev:
Svedling skrev:

haha, ja de vore lite oväntat när folk tittar under huven.
Fattar inte riktigt hur jag ska göra det bara tongue Sen så ska de ju va S3 wink
ja just det tongue får skylla på att A och S sittter så nära varandra på tangentbordet lol
Hshs. see what i did there? wink Ne men hur menar du jag ska göra en s3 logga? tongue


Highland Street Crew
170 Inlägg
6 februari 2013
#213
muuns skrev:
Shewii skrev:
muuns skrev:

Fattar inte riktigt hur jag ska göra det bara tongue Sen så ska de ju va S3 wink
ja just det tongue får skylla på att A och S sittter så nära varandra på tangentbordet lol
Hshs. see what i did there? wink Ne men hur menar du jag ska göra en s3 logga? tongue
inte riktigt säker, limma fast den kanske och koppla till batteriet?


471 Inlägg
6 februari 2013
Trådstartare
#214
Shewii skrev:
muuns skrev:
Shewii skrev:

ja just det tongue får skylla på att A och S sittter så nära varandra på tangentbordet lol
Hshs. see what i did there? wink Ne men hur menar du jag ska göra en s3 logga? tongue
inte riktigt säker, limma fast den kanske och koppla till batteriet?
Ja men de e den enkla biten tongue Lite svårt att få till mönstret bara!


Highland Street Crew
170 Inlägg
6 februari 2013
#215
muuns skrev:
Shewii skrev:
muuns skrev:

Hshs. see what i did there? wink Ne men hur menar du jag ska göra en s3 logga? tongue
inte riktigt säker, limma fast den kanske och koppla till batteriet?
Ja men de e den enkla biten tongue Lite svårt att få till mönstret bara!
det löser du nog cool


471 Inlägg
6 februari 2013
Trådstartare
#216
Gud så vackert med mysbelysning för fötterna wink Orkade inte dra mer kablar och löda idag, får bli en annan dag smile Kom gärna med mer förslag på var jag ska ha belysning. Kommer nog hamna under stolarna också smile




1 140 Inlägg
6 februari 2013
#217
Blev ju skitbra smile

Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!

471 Inlägg
6 februari 2013
Trådstartare
#218
almqvist__89 skrev:
Blev ju skitbra smile
tack smile, lite jobbigt och löda så jag gav upp för dagen tongue


853 Inlägg
6 februari 2013
#219
GRYMT projekt!

471 Inlägg

Sök