Jag har bara varit på två bilträffar, skulle fan vilja åka på många fler. Gärna på någon stor parkering (typ IKEA). Kan man inte planera träffarna bättre?
Jag har bara varit på två bilträffar, skulle fan vilja åka på många fler. Gärna på någon stor parkering (typ IKEA). Kan man inte planera träffarna bättre?
Finns större bilträffar på bla. Ikea parkeringar. Håll utkik på evenemangs delen här på garaget!
Och frågan om att planera träffarna bättre så kom med förslag till de som arrangerar träffen vad som kunde varit bättre osv. men inte klaga, för då kan du pröva arrangera en träff själv och se hur enkelt det är
Jag klarar inte Bara säger att jag uppskattar träffarna!
Då missuppfattade jag din tidigare kommentar. Men kul att du gillar träffarna! Och som sagt håll koll på evenemangs delen på forumet så har du full koll på kommande träffar!
Jag klarar inte Bara säger att jag uppskattar träffarna!
Då missuppfattade jag din tidigare kommentar. Men kul att du gillar träffarna! Och som sagt håll koll på evenemangs delen på forumet så har du full koll på kommande träffar!
Jag menade mest om man skulle kunna skapa någon sorts kalender för träffar. Skulle vara ganska coolt att ha det.
Nu låter jag som en tjurig gammal gubbe. Men kolla som sagt evenemangsforumet så har du helt koll.
Och för att en kalender med träffar skulle fungera så skulle det behövas en admin som sitter på den posten och tar emot evenemang som någon annan skapat för att kunna lägga in den i kalendern eller eventuellt om alla på garaget har tillgång till denna kalender vilket jag tror garanterat skulle skapa kaos.
Men klart det skulle gå, det skulle bara skapas en massa mer att göra bara. Nä vad grinig jag låter, inte meningen att vara det!
EDIT: Lite väl mycket offtopic från trådens innehåll så jag drar mitt sista strå här
EDIT 2: Svar till trådskaparen, ha koll på evenemangsforumet!! Där kommer de tidigaste träffarna upp och du hittar vad du söker efter. Finns såklart träffar som inte hamnar där, men då får du höra runt på andra forum eller med polare