A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
12 maj 2014
Evildan skrev:
Hatar att det ser ut som en Pickup när den är nedcabbad och när den är uppcabbad ser det ut som ett gäng scouter campar på en låg container. Annars är det en välskött släde du har, designen är ju inte ditt fel. (Att det kan tyckas lukta häst när du kliver in i flertalet Prius beror då garanterat inte på materialet i bilen utan är säkerligen något som släpats med från någon travbana i Mantorp ;) )
Hatar att jag inte kan hata den när jag vet vad som finns under Priustaket du satt fast på motorhuven. Blev liksssm ännu svårare när det dessutom är en härlig US-Ford.
A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
12 maj 2014
Evildan skrev:
Hatar att jag inte kan hata den när jag vet vad som finns under Priustaket du satt fast på motorhuven. Blev liksssm ännu svårare när det dessutom är en härlig US-Ford.
Kan inte hata. Så förbannat trevliga åk! Har alltid velat ta en sån där båt, dra upp han i hastighet sen ratta till rattlåset och se när dörrhandtaget skrapar i backen!
En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan: https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE