Tjabba! Jag skulle behöva ha en loga till ett team som heter " Team Smålands Mek & Lek " det ska gärna stå så på loggan och någon snygg figur eller något liknande. Tänkte om något sitter på PS dagligen och inte riktigt vet vad dom ska redigera eller göra så får någon göra en loga till oss! // Team Smålands Mek & Lek
Kolla i texten där uppe som jag skrev först vi har redan 2 kolvar dom vill vi gärna ha kvar i samma färg men skulle vilja ha en snygg text med namnet under osv en helt bra bild så man kan göra klibbor sedan!
Kolla i texten där uppe som jag skrev först vi har redan 2 kolvar dom vill vi gärna ha kvar i samma färg men skulle vilja ha en snygg text med namnet under osv en helt bra bild så man kan göra klibbor sedan!
Ok kör detta via facebook ist. Sitter ju ändå där å dinglar med benen.
Jag vet inte vad du tycker är häfftigt, jag har matrial att kunna göra hundratals. Men det ger ju inget. När man inte få förslag på vad just du kan tycka vara kul. Färger, bil märke, typ dekor osv..
Dom flesta som gör logosar, har ett arvode, men vi på garaget gör det gratis för vi tycker det är kul. Dock har jag tröttnat, är inne på F-Tars linje nu..