4516
Sök

Golf Mk4 - White Stance Beautiful / UPDATES!

Golf Mk4 -98 får sig en OEM+/Stance förfining. Awapandon är sponsor och står för plasti dip. Nu dippad White sparkle sidenmatt, med sidenmattsvart tak, backspeglar, grill, B stolpar och vw emblem. Fälgarna är dippade cherryred... Visa mer

Volkswagens Of Sweden på Facebook
362 120 Visningar
Projektet avslutat 12 juli 2013
Rekommenderad på Garagets framsida (2012-05-24)
2 322 Inlägg
13 mars 2013
BunnA skrev:
Mja lite småkyligt, men bättre det än 42 meter snö som där uppe wink

haha det är ingen snö i västerås, jag befinner mig nu i västerås å är här varannan vecka smile snarare mer kallare här uppe än nere smile

2 322 Inlägg
13 mars 2013
Mr_M_ skrev:
mingan77 skrev:
BunnA skrev:
Flytta längre söder ut, här har vi det torrt på vägarna:)

tycker det med smile  fast forfarande kallt

Snackar du för nå, du som inte ens är hemma längre wink

Varannan vecka marcus  varannan vecka! tongue

3 519 Inlägg
13 mars 2013
Trådstartare
mingan77 skrev:
Mr_M_ skrev:
mingan77 skrev:

tycker det med smile  fast forfarande kallt

Snackar du för nå, du som inte ens är hemma längre wink

Varannan vecka marcus  varannan vecka! tongue

Haha smile
Så länge det närmar sig våren dag för dag så är jag nöjd, för jag vet att det kommer bli en grym sommar big_smile

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden

133 Inlägg
13 mars 2013
Mr_M_ skrev:
Efter lite strul så blir nu -1 graders camber shims beställda i veckan. Får se hur det blir med -1, annars så kommer det bli -2 senare..

Och nu på fredag monteras coilsen fram. Inga sommardäck sätts på då det kommit 3-4cm snö här under natten.
Men som ja nämnde tidigare så kommer dom monteras för test smile

Upp till Umeå med dig, ingen snö på vägarna här just nu big_smile

3 519 Inlägg
13 mars 2013
Trådstartare
FilipWelin skrev:
Mr_M_ skrev:
Efter lite strul så blir nu -1 graders camber shims beställda i veckan. Får se hur det blir med -1, annars så kommer det bli -2 senare..

Och nu på fredag monteras coilsen fram. Inga sommardäck sätts på då det kommit 3-4cm snö här under natten.
Men som ja nämnde tidigare så kommer dom monteras för test smile

Upp till Umeå med dig, ingen snö på vägarna här just nu big_smile

Lite skumt väder alltså, för jag pratade med en för en stund sedan och då snöade det för fullt även nere i skåne. Dock skiner solen här nu och det är + grader smile

2 322 Inlägg
13 mars 2013
det är bara snö hos Marcus o ingen annanstans smile  han bor ju bara  10 mil ifrån mig just nu och   det enda ställe det  snöar som mest haha tongue flytta  1 mil utanför där du bor nu  så har du snöfritt wink

3 519 Inlägg
13 mars 2013
Trådstartare
mingan77 skrev:
det är bara snö hos Marcus o ingen annanstans smile  han bor ju bara  10 mil ifrån mig just nu och   det enda ställe det  snöar som mest haha tongue flytta  1 mil utanför där du bor nu  så har du snöfritt wink

Fan vad elakt!
Sommaren kommer även hit.... så småningom wink

133 Inlägg
13 mars 2013
mingan77 skrev:

Haha ja, hemma i Göteborg snöade för någon dag sen med... Men om ca en månad måste det ju va safe att börja göra bilen redo för sommar! Just nu är det strålande sol och 10 + på balkongen (i solen) cool

2 322 Inlägg
3 519 Inlägg
13 mars 2013
Trådstartare
FilipWelin skrev:
mingan77 skrev:

Haha ja, hemma i Göteborg snöade för någon dag sen med... Men om ca en månad måste det ju va safe att börja göra bilen redo för sommar! Just nu är det strålande sol och 10 + på balkongen (i solen) cool

Jag har 17 i solen på balkoneg nu mitt i solen, hade 22 tidigare.
Men bara dom sopar vägarna så man kan sätta på sommarhjulen utan att behöva oroa sig för stenskott så är jag nöjd

357 Inlägg
13 mars 2013
låter som att ni gnäller för mycket, i värmdö (stockholm) så är det fortfarande fullt med snö och -10C sad

3 519 Inlägg
13 mars 2013
Trådstartare
longcat skrev:
låter som att ni gnäller för mycket, i värmdö (stockholm) så är det fortfarande fullt med snö och -10C sad

Jag bor ju i Örebrolän, vi gnäller mkt wink
Är det -10 nu? Då blir man inte sugen på att sätta på sommarhjul då inte hmm

2 322 Inlägg
13 mars 2013
jamen värmdö  ligger ju vid kusten med det är väl en jävla skillnad med väl ? big_smile

357 Inlägg
13 mars 2013
Mr_M_ skrev:
longcat skrev:

just nu är det väl en -5 men på morgonen och på kvällen är det fan -15 igår snöade det lite också, helt sjukt!
vill ju ha sommar nu så man kan slänga på något finare än 15" plåtisar hmm

357 Inlägg
13 mars 2013
mingan77 skrev:
jamen värmdö  ligger ju vid kusten med det är väl en jävla skillnad med väl ? big_smile

jo, det stämmer är ju mest hos tjejen i gustavsberg, och gustavsbergs centrum ligger ju förfan nästan i havet ^^

498 Inlägg
13 mars 2013
longcat skrev:
mingan77 skrev:

jo, det stämmer är ju mest hos tjejen i gustavsberg, och gustavsbergs centrum ligger ju förfan nästan i havet ^^

Inte riktigt vid havet! tongue

3 519 Inlägg
13 mars 2013
Trådstartare
longcat skrev:
Mr_M_ skrev:
longcat skrev:

just nu är det väl en -5 men på morgonen och på kvällen är det fan -15 igår snöade det lite också, helt sjukt!
vill ju ha sommar nu så man kan slänga på något finare än 15" plåtisar hmm

Usch..!

357 Inlägg
13 mars 2013
Markus1987 skrev:
longcat skrev:
mingan77 skrev:

Inte riktigt vid havet! tongue

men nästan! wink

3 519 Inlägg
13 mars 2013
Trådstartare
Svart plastidip är nu beställd, och kommer lacka speglar och grill så fort jag får hem färgen.
Taket kommer förmodligen också lackas men senare det får vänta tills det är varmare ute smile

357 Inlägg
13 mars 2013
Mr_M_ skrev:
Svart plastidip är nu beställd, och kommer lacka speglar och grill så fort jag får hem färgen.
Taket kommer förmodligen också lackas men senare det får vänta tills det är varmare ute smile

kommer nog bli bra smile

men taket kan bli svårt att få snyggt om du ska köra med sprayburk, bara så du vet! smile

Sök