Golf Mk4 -98 får sig en OEM+/Stance förfining. Awapandon är sponsor och står för plasti dip. Nu dippad White sparkle sidenmatt, med sidenmattsvart tak, backspeglar, grill, B stolpar och vw emblem. Fälgarna är dippade cherryred... Visa mer
Ni minns hur "hög" bilen var bak när den ändå var nerskruvad max? Jag påminner er lite med bilden nedan
Nya updates nedan
Det är inte kantstöttningar, endast skit på fälgar
Lite ojämn mark, så det är ca 1cm spelrum mellan däck och skärmkant. Vilket kommer att få vara så. Kapar jag fjädern kommer skärmen ligga på däcket.. Jag är nöjd med detta resultat
Backspegel till passagerar sidan är på hemgång från skroten. Då min kåpa var sönder när jag köpte bilen. Det är nästan så jag skulle vilja avslöja vad som kommer hända med bilen. För jag vill ha tips och råd ang färg på vissa saker..
Kommer bli riktigt ballt allt detta! Men har du funderat nått på dessa centreringskit som centrerar bakfälgarna i hjulhuset? Jag tycker det ser konstigt ut när hjulen flyttar sig närmre fram liksom och inte ligger i mitten! http://www.ecstuning.com/Volkswagen-Gol … ES2515458/
Kommer bli riktigt ballt allt detta! Men har du funderat nått på dessa centreringskit som centrerar bakfälgarna i hjulhuset? Jag tycker det ser konstigt ut när hjulen flyttar sig närmre fram liksom och inte ligger i mitten! http://www.ecstuning.com/Volkswagen-Gol … ES2515458/
Tack Jag har funderat på detta, men inget jag kommer ordna nu. Det är såna små saker som får vänta. Har dåligt med pengar, och ska flytta om några veckor, samt att bilen ska till min sponsor i sthlm om några veckor också. Går åt pengar till allt tamefan, haha Men har det i bakhuvudet
Tycker inte det är nå fel på sunnys sommardäck, men däremot deras vinterdäck. Dock kommer jag nog åka ganska försiktigt vart jag än åker så jag inte skadar något på bilen Men självklart kan man inte mäta sig med dom dyrare däcken, hehe
Lagomt hög för dåliga vägar Blir bättre när jag kan sänka den fram som jag vill också.. Det ska fixas nästa vecka. Men kommer inte kunna sänka den då för jag ska köra med bilen till Sthlm om ca 2 veckor till min sponsor så dom får pyssla med den en helg Sen jäklar