Syftet med detta projekt är att visa att det inte behöver kosta mycket pengar att göra en orginalbil bra mkt roligare o snyggare! Ett måste för alla Audi älskare ;)
Varför kan inte jag ha några små o snabba projekt till A6:an för =/
Bara gå igenom vad du skulle vilja piffa till o sen sätta fart! jag vet endel jag ville göra med min A6 jag hade, kolla min tidigare A6 av samma modell som din nuvarande!
Bara gå igenom vad du skulle vilja piffa till o sen sätta fart! jag vet endel jag ville göra med min A6 jag hade, kolla min tidigare A6 av samma modell som din nuvarande!
Det är väl det som är problemet, jag vet PRECIS vad som ska göras. O förutom att byta en knapp är där nog inget "mindre" eller ens "halvsnabbt" projekt alls =/
Men...det kommer
De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
Det är väl det som är problemet, jag vet PRECIS vad som ska göras. O förutom att byta en knapp är där nog inget "mindre" eller ens "halvsnabbt" projekt alls =/
Men...det kommer
Hehe då e du iallafall medveten om vad du vill Det fanns jue vissa skavanker på bilens detaljer så jag passar bara på och piffar till det lite
Visst, nu har ja pratat med en kille som e intresserad av att köpa bilen så rekomenderade honom att kika i tråden Får se vart de leder, många som redan hört av sig bara pga miltalet, 5 st som ringt idag
Visst, nu har ja pratat med en kille som e intresserad av att köpa bilen så rekomenderade honom att kika i tråden Får se vart de leder, många som redan hört av sig bara pga miltalet, 5 st som ringt idag
Härligt, Sibba
Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :) Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)