3471
Sök

Kort klipp jag gjorde i Battlefield 3

792 Inlägg
5 februari 2013
Trådstartare

Snabbt redigerat med Power Director 11.

Los geht's, Schumacher
1 510 Inlägg
5 februari 2013
Jag blev bara yr av det hela tongue

En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan:
https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE

792 Inlägg
5 februari 2013
Trådstartare
FordRSC skrev:
Jag blev bara yr av det hela tongue

Man måste ha tempo ; )

Kasta inte bäver i trähus
265 Inlägg
5 februari 2013
Snyggt! big_smile

Vad vore en bil utan turbo?

8 Inlägg
6 februari 2013
Nice! big_smile har du fler filmer?

Knegare
718 Inlägg
6 februari 2013
Kör NetonNet #2 (tror det är tvåan, sjukt rolig)

William 2009-02-20

792 Inlägg
6 februari 2013
Trådstartare
Kittycatdance skrev:
Nice! big_smile har du fler filmer?

Har lite fler om du kollar min kanal, dock inga speciella ännu smile Men mer skall komma!

Finns lite tråkiga klipp utan musik och ca 30 minuter långa, kanske inte så roliga.

Ska dock försöka samla ihop lite klipp och göra en juste längre film.

Tack för all feedback!

792 Inlägg
6 februari 2013
Trådstartare
Murvald skrev:
Kör NetonNet #2 (tror det är tvåan, sjukt rolig)

Är det en server? smile ska kolla upp. Är tyvärr inte så mycket för 64player servrar dock! Heller inte så mkt fordon, är mer för slowspawn och mer infanteri. Tycker det är löjligt då man kämpat 5 minuter för att få ner en satans tank, sen 10 sekunder senare är den uppe igen sad

Knegare
718 Inlägg
6 februari 2013
Netonnet har två servrar som bara är team deathmatch på Noshar Canal & en till karta .P

32 player

William 2009-02-20

792 Inlägg
8 februari 2013
Trådstartare
Senast redigerat av J3n5 (8 februari 2013)

8 Inlägg
9 februari 2013
Spas-12:an är förjävla trevlig big_smile

792 Inlägg
9 februari 2013
Trådstartare
Kittycatdance skrev:

Jo! Den är grymt mysig med slugs.

Funderar på att göra en video med endast spas-12 smile Vad tror du?

8 Inlägg
9 februari 2013
J3n5 skrev:
Kittycatdance skrev:

Låter bra, kör på det! Kör du bara på pc? smile

792 Inlägg
9 februari 2013
Trådstartare
Kittycatdance skrev:
J3n5 skrev:
Kittycatdance skrev:

Låter bra, kör på det! Kör du bara på pc? smile

Jo tyvärr, lirat på PC sen man var typ 12 år.. Jag kan inte alls göra samma saker med en kontroll som med en mus :]

Men bilspel på konsoll är ett måste!

55 Inlägg
10 februari 2013
alltid trevligt med spel smile kör själv en del black ops 2 http://www.youtube.com/watch?v=ifSVVg-cmQg

Smidd i rostigt stål
933 Inlägg
12 februari 2013
Själv är jag en stor fan av FPS-spel, redan när Quake 1 kom och lirat till och från... men BF3 är hittentills det sämsta jag kommit över tyvärr. Spelade BF2 under lång tid och AIX-mod mfl moddar som är riktigt bra.

Hade BadCompany 2 till PC liggande ett tag som jag tog upp igen och det är ljusår bättre spelkänsla i det än BF3 som är alltför snabbt framtaget och slafsigt arbete gjort.

Om nu det stämmer BF4 är på G kan jag förstå varför sedan BF3 tagit ovanligt mycket kritik ifrån spelarna både bra och dåligt.

Nåja, smaken är som baken delad på 2, eller hur? smile

*** Riktiga bilar har bakhjulsdrift, framhjulsdrift är enbart på gräsklipparn ***

Kasta inte bäver i trähus
265 Inlägg
12 februari 2013
valle22 skrev:
Själv är jag en stor fan av FPS-spel, redan när Quake 1 kom och lirat till och från... men BF3 är hittentills det sämsta jag kommit över tyvärr. Spelade BF2 under lång tid och AIX-mod mfl moddar som är riktigt bra.

Hade BadCompany 2 till PC liggande ett tag som jag tog upp igen och det är ljusår bättre spelkänsla i det än BF3 som är alltför snabbt framtaget och slafsigt arbete gjort.

Om nu det stämmer BF4 är på G kan jag förstå varför sedan BF3 tagit ovanligt mycket kritik ifrån spelarna både bra och dåligt.

BF2 tiderna saknar jag fan lite, nu finns det väl knappt nån server alls att spela på hmm

Vad vore en bil utan turbo?

Smidd i rostigt stål
933 Inlägg
12 februari 2013
Almen11 skrev:
valle22 skrev:

BF2 tiderna saknar jag fan lite, nu finns det väl knappt nån server alls att spela på hmm

Du skall nog inte förvånas att det inte finns servers som kör ännu. Det finns många kan jag säga... Även det gamla BF1942 med Desert Combat 0.7 lever ännu. Det kommer ta tid innan de försvinner helt.
Även AIX mod:en på BF2 vilket är upphottat med fler coola vapen och förbättrad miljö och effekter har mycket spelare kvar.

Har varit många gånger jag sagt jag skall spela en helkväll när ungarna och frugan sover men jag har varit alltför trött, slutar med jag kollar alltför mycket på tyska ebay och bränner pengar smile lol

*** Riktiga bilar har bakhjulsdrift, framhjulsdrift är enbart på gräsklipparn ***

792 Inlägg
12 februari 2013
Trådstartare
Är själv en gammal csräv som lirat det i drygt 7-8år. Kan hålla med om att bf3 saknar lite känsla. Fast när man spelar matcher är det rättså hög kvalite på spelkänslan och då känner man hur teamwork i bf3 verkligen spelar stor roll. Är inte ett fan av fordonen tyvärr.
Har också lirat Desert Combat! Sjukt roligt man hade då back in the days.

A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
12 februari 2013
SPAS och Rex på TDM är väl inte alls så värst imponerande om jag får säga så tongue Upp me nå conquest killing spree istället!

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067

Sök