Almen11 skrev:
valle22 skrev:
Själv är jag en stor fan av FPS-spel, redan när Quake 1 kom och lirat till och från... men BF3 är hittentills det sämsta jag kommit över tyvärr. Spelade BF2 under lång tid och AIX-mod mfl moddar som är riktigt bra.
Hade BadCompany 2 till PC liggande ett tag som jag tog upp igen och det är ljusår bättre spelkänsla i det än BF3 som är alltför snabbt framtaget och slafsigt arbete gjort.
Om nu det stämmer BF4 är på G kan jag förstå varför sedan BF3 tagit ovanligt mycket kritik ifrån spelarna både bra och dåligt.
Nåja, smaken är som baken delad på 2, eller hur?
BF2 tiderna saknar jag fan lite, nu finns det väl knappt nån server alls att spela på
Du skall nog inte förvånas att det inte finns servers som kör ännu. Det finns många kan jag säga... Även det gamla BF1942 med Desert Combat 0.7 lever ännu. Det kommer ta tid innan de försvinner helt.
Även AIX mod:en på BF2 vilket är upphottat med fler coola vapen och förbättrad miljö och effekter har mycket spelare kvar.
Har varit många gånger jag sagt jag skall spela en helkväll när ungarna och frugan sover men jag har varit alltför trött, slutar med jag kollar alltför mycket på tyska ebay och bränner pengar
lol
*** Riktiga bilar har bakhjulsdrift, framhjulsdrift är enbart på gräsklipparn ***